ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gwen
På den korta lunchrasten går jag ut på gården och paxar en bänk. Sen googlar jag på The Young Elites fanfiction och läser hela rasten. 12 aug, 2015 17:43 |
|
Borttagen
|
Jenn
Jag kolla snabbt i min väska, det hade känts som om något var där fast det inte skulle. Jag hade rätt. Remus Lupin's trollstav låg där från en gång jag filmat ute och 11 doktorns Sonic Screwdriver låg där också från en gång jag filmat. 12 aug, 2015 17:54 |
|
Borttagen
|
Joey
Jag springer med korta steg fram till tjejen jag precis talat med. "Oj, hur gick det?" säger jag och hjälper henne upp. "Vad heter du?" 12 aug, 2015 17:59 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse —
Men jag somnade. Tillslut vaknade jag av att något blött rörde min hand. Det var Teddy som slickade på den. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 12 aug, 2015 18:38 |
|
Borttagen
|
Jenn
Tillslut efetr en LÅÅNG evighet så var soldagen slut. Vi alla sa hejdå och jag börja gå mot bussen. 12 aug, 2015 18:40 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossanne —
"Hej pluttis" sa jag och lyfte upp honom. Han spann nöjt. (Ska vi hoppa till nästa dag?) So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 12 aug, 2015 18:52 |
|
Borttagen
|
(sure!)
12 aug, 2015 18:53 |
|
Borttagen
|
(visst!)
12 aug, 2015 18:57 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossanne —
Solens strålar väckte mig. Alarmet skulle inte börja ringa för om en timme. Jag satte mig vid mitt stativ och satte på kameran. "Hello everyone! Today, I'm going to the first day of school!" So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 12 aug, 2015 19:06 |
|
Borttagen
|
Jenn
Idag hade jag vaknat vid 5, vist det var tidigt men jag skulle ändå passa på att hålla på lite med YouTube. Jag satte mig vid datorn efter att ha fixat varm choklad och posta ut videon. Jag hade fixat klart den igår men aldrig kunnat posta den. 12 aug, 2015 19:09 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen