Z+N PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Z+N PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
fakeliampayne
Elev |
11 aug, 2015 21:32 |
|
Beben
Elev |
11 aug, 2015 21:33 |
|
fakeliampayne
Elev |
"Tack" säger jag även fast jag inte vet om han är ärlig eller inte. De flesta skulle nog tycka att mitt hus ser hemskt ut, men jag trivs här.
![]()
11 aug, 2015 21:36 |
|
Beben
Elev |
11 aug, 2015 21:38 |
|
fakeliampayne
Elev |
11 aug, 2015 21:42 |
|
Beben
Elev |
11 aug, 2015 21:43 |
|
fakeliampayne
Elev |
11 aug, 2015 21:46 |
|
Beben
Elev |
11 aug, 2015 21:48 |
|
fakeliampayne
Elev |
"Tack, jag är glad att du gillar det. Min mamma har alltid hatat det" säger jag och reser mig upp. "Är du törstig eller hungrig?"
![]()
11 aug, 2015 21:56 |
|
Beben
Elev |
11 aug, 2015 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen