Tredje Generationen PRS!
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Tredje Generationen PRS!
|
Borttagen
|
"Verkligen. Men vi gick mest igenom vad som kommer hända detta år"
4 sep, 2015 08:44
|
|
Borttagen
|
Jag nickade igen och vi satte oss.
4 sep, 2015 08:52
|
|
Borttagen
|
Till lunch var det potatis och något sorts kött
4 sep, 2015 09:07
|
|
Borttagen
|
Det var tyst mellan oss.
"Ehm", började jag. "Vilket ämne gillar ni mest?"
4 sep, 2015 10:26
|
|
Borttagen
|
"Jag vet inte... Jag gillar ´runskrift, me´n de e svårt. Du då?" jag petade lite i köttet
4 sep, 2015 13:09
|
|
Borttagen
|
"Ehm... Historia... Eller nej trollformellära!" Sa jag
4 sep, 2015 14:03
|
|
Borttagen
|
"JAg avskyr verkligen trolldrycks konst. JAg misslyckas alltid"
5 sep, 2015 19:37
|
|
Borttagen
|
5 sep, 2015 19:58
|
|
Borttagen
|
Jag skrapade av det sista av talldriken
5 sep, 2015 20:15
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig när jag ätit klart. "Tack att jag fick sitta med er, om ni ursätar så måste jag till historian", sa jag och skynda mig ut.
5 sep, 2015 20:17
|
Du får inte svara på den här tråden.