Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tredje Generationen PRS!

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Tredje Generationen PRS!

1 2 3 ... 14 15 16 17 18
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Verkligen. Men vi gick mest igenom vad som kommer hända detta år"

4 sep, 2015 08:44

Borttagen

Avatar


Jag nickade igen och vi satte oss.

4 sep, 2015 08:52

Borttagen

Avatar


Till lunch var det potatis och något sorts kött

4 sep, 2015 09:07

Borttagen

Avatar


Det var tyst mellan oss.
"Ehm", började jag. "Vilket ämne gillar ni mest?"

4 sep, 2015 10:26

Borttagen

Avatar


"Jag vet inte... Jag gillar ´runskrift, me´n de e svårt. Du då?" jag petade lite i köttet

4 sep, 2015 13:09

Borttagen

Avatar


"Ehm... Historia... Eller nej trollformellära!" Sa jag

4 sep, 2015 14:03

Borttagen

Avatar


"JAg avskyr verkligen trolldrycks konst. JAg misslyckas alltid"

5 sep, 2015 19:37

Borttagen

Avatar


"Jag med", sa jag.

5 sep, 2015 19:58

Borttagen

Avatar


Jag skrapade av det sista av talldriken

5 sep, 2015 20:15

Borttagen

Avatar


Jag reste mig när jag ätit klart. "Tack att jag fick sitta med er, om ni ursätar så måste jag till historian", sa jag och skynda mig ut.

5 sep, 2015 20:17

1 2 3 ... 14 15 16 17 18

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Tredje Generationen PRS!

Du får inte svara på den här tråden.