Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

To be a hero is not Easey (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > To be a hero is not Easey (prs)

1 2 3 ... 14 15 16 17 18 19
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Haenim & Dalnim gick efter Vince.
"jag undrar vad det blir för lunch idag" sa Haenim & började att tänka efter.
"Jag har hört att det ska vara Kycklingbitar & ris" sa Dalnim lågt.
"Åh ..." sa Haenim & suckade.

3 aug, 2015 21:50

Borttagen

Avatar


Vince gick med händerna i fickorna och var lite irriterad hans syster gick bredvid honom och log. Hon gjorde det här för sin brors bästa det visste hon.

3 aug, 2015 21:52

Borttagen

Avatar


Systrarna följde med Vince.
"Um Vince Jag & min syster tänkte köpa mat i affären istället för lunch. Hänger du med?" frågade Haenim

3 aug, 2015 21:56

Borttagen

Avatar


Vince tänkte lite han ville hellre gå till biblioteket men han ville även äta med vänner.
" Ja jag är med känner inte för kyckling " sa vince Eri log stolt över honom.

3 aug, 2015 22:06

Borttagen

Avatar


"Tack för går vi till matsalen så kommer mr stor & stöddig att försöka flirta med oss igen" sa Haenim

3 aug, 2015 22:10

Borttagen

Avatar


" Och jag vill inte bli arg på honom igen " sa vince och log
" Jag följer också gärna med " sa Eri och log.

3 aug, 2015 22:12

Borttagen

Avatar


"Visst Jag & Dalnim kommer dela på en matlåda " sa Haenim med ett leende.

3 aug, 2015 22:14

Borttagen

Avatar


" Jag kommer plocka ihop en sallad " sa Eri och log lite hon älskad att plocka sallad själv i butiker.
" Kommer nog också ta en sallad " sa Vince och log han gillade sallad i butiker mer än maten i matsalen.
" Så ska vi gå? " frågade Eri.

3 aug, 2015 22:16

Borttagen

Avatar


"Visst " sa Haenim & började att gå Dalnim följde efter sin syster.
"Så Dalnim ska vi köpa sushi eller teriyaki?" frågade Haenim & såg mot sin syster.
"Jag gillar fisk så det får bli sushi" sa Dalnim

3 aug, 2015 22:19

Borttagen

Avatar


Vince och Eri började plocka ihop varsin sallad Vince tog extra mycket pasta och kyckling.
" glöm inte grönskerna " sa Eri bestämt.
" Okej okej mamma " sa Vince på skoj och tog lite sallad.

3 aug, 2015 22:22

1 2 3 ... 14 15 16 17 18 19

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > To be a hero is not Easey (prs)

Du får inte svara på den här tråden.