Prs med VT
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med VT
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
”Hej” sade jag och tittade in i Cedrics mörkblå ögon.
Han log. ”Här är pennan” sade han och tog upp min röda penna. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 17 aug, 2015 11:01 |
|
VT
Elev |
Cedric och Laura? Kan det vara möjligt? tänkte jag
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 17 aug, 2015 18:48 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jag log.
"Tack" sade jag och tog pennan. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 17 aug, 2015 18:51 |
|
VT
Elev |
(när är det morgon?)
Jag satte mig bredvid Betty och började äta. Jag såg inte Zia nånstans, det var full måne... vart kan hon vara? "Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 17 aug, 2015 19:37 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Snart
”Sitt med oss” sade Cedric. ”Det här är Lily, Edward och Sandra” Han pekade på var och en. Såklart att jag kände igen dom populäraste på hela skolan. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 19 aug, 2015 20:41 |
|
VT
Elev |
(ok
Jag såg att hon hade gått med Harry precis efter Bettys ord om fullmånen. Jag vill prata med honom. Jag går fram till Harry. "Kan vi prata?" "Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 19 aug, 2015 20:44 |
|
JossiMarauder
Elev |
Laura
- Pltösigt så såg jag Harry och Lou. Jag rynkade på ögonbrynen. Hur många tjejer är han med? So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 19 aug, 2015 21:00
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-19 kl. 21:50
|
|
VT
Elev |
(Jossan?) (Hahah: "Hur många tjejer är han med?" Bästa repliken)
"Visst." "Vart är Zia, är orolig för henne." "Ja... hon berättade om... du vet hennes problem." Så hon har gjort det... Berättat för sitt livs största kärlek. "Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 19 aug, 2015 21:04 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Sorry blandade ihop xD) (Ikr
Vi pratade om allt möjligt. ”Jag måste gå nu, ses imorgon” sade jag och reste mig upp. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 19 aug, 2015 21:52 |
|
VT
Elev |
Ohhh... varför måste hon alltid ha Harry med i allt. Harry dit och Harry hit! Jag var så arg att jag sprang och sprang in i Laura.
"Mankind was born on earth. It was never meant to die here..." 19 aug, 2015 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen