Eurovision Song Contest 2015
Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2015
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elinaey
Elev |
samma här, back of russia
23 maj, 2015 21:27 |
|
AuroraAlexius
Elev |
"Do you here the people sing"
~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 23 maj, 2015 21:28 |
|
Borttagen
|
23 maj, 2015 21:32 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Elinaey: samma här, back of russia Minns förra året Ryssland med tvilling tjejerna. De blev utbuade och de grät. Det var hemskt. Israel ♥ bidraget e så bra!! ![]()
23 maj, 2015 21:35 |
|
Borttagen
|
Japp, jag med!! Och Estlands bidrag är verkligen vackert. Tjejens röst.. ♥ 23 maj, 2015 21:36 |
|
Borttagen
|
Jag gillar Estland mer och mer!
23 maj, 2015 21:36 |
|
Frivolt
Elev |
Är det bara jag som har sjukt svårt att hålla reda på vilket land som sjöng vilken låt?
23 maj, 2015 21:37 |
|
Borttagen
|
xXHalfbloodPrincessXx: Kommer ihåg det. Hon från ryssland som skulle ge poängen fick ju vänta i en minut tills alla buat färdigt.
Rysslands bidrag var förra året min favorit. Lyssnar på den fortfarande. 23 maj, 2015 21:38 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Jag tyckte den manliga sångaren för Estland sjöng falskt i början... fast visst, den är en fin låt.
Gillar Storbritannien! ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 23 maj, 2015 21:39 |
|
Borttagen
|
Sångerskan i Storbritanniens bidrag har samma kroniska sjukdom som min bästa barndomskompis har! Sjukt starkt att ställa upp och göra det så bra
23 maj, 2015 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen