Historien om kopierarna (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Historien om kopierarna (Prs)
|
Borttagen
|
" Varför inte " sa Mannen och tog upp en kortlek ur fickan.
10 apr, 2015 19:39
|
|
Borttagen
|
Tiden passerade & de hade spelat kort i några timmar innan det blev mörkt & alla skulle förmodligen sova.
10 apr, 2015 19:42
|
|
Borttagen
|
Mannen såg mot huset och log det verkade vara släkt överallt.
10 apr, 2015 20:28
|
|
Borttagen
|
"det ser ut som det är dags nu" sa Kvinnan med ett leende.
Kvinnan såg mot Mannen.
"Det är bäst om bara en av oss går in & du är starkast av oss så jag föredrar om du gör det" sa Kvinnan.
10 apr, 2015 20:29
|
|
Borttagen
|
" okej var berädd att hjälpa mig om det behövs " sa Mannen och smög mot huset.
10 apr, 2015 22:31
|
|
Borttagen
|
Kvinnan såg nervöst på.
Chilo hade lagt sig & sov djupt.
10 apr, 2015 22:32
|
|
Borttagen
|
Mannen smög in genom ett öppet fönster och såg sig omkring.
10 apr, 2015 22:42
|
|
Borttagen
|
rummet som mannen hade kommit in i var ett slags mötes rum.
10 apr, 2015 22:43
|
|
Borttagen
|
Mannen såg sig omkring och började leta runt i huset efter Chilos rum. Huset var ju nästan som en laburint tänkte han.
11 apr, 2015 01:24
|
|
Borttagen
|
En hund låg på en matta i en av korridorerna. Hunden var en tax & verkade sova väldigt djupt.
11 apr, 2015 01:26
|
Du får inte svara på den här tråden.