" det är min bror jag är orolig över " sa Arvid han kände att han behövde prata med någon om det här. Hans mamma var omöjlig och hans pappa lika så.
Alex satt tyst i fönsterkarmen då en av hans mobbare hittade honom
han log och drog ut honom på skolgården.
" Ska du drabbas av panik nu tönt ?" Frågade mobbaren med
ett hånflin. Alex såg på honom skräckslaget då han blev
mer knuffad i en vattenpöl så tog han tillfället i akt och
och flydde han gömde sig i en buske.
" Tro inte du kommer undan tönt " sa mobbaren som hette
Tom. Alex kröp skräckslagen längre in i busken flera från
Toms gäng började omringa busken. Busken låg precis vid
skolans staket så Alex kröp så långt in mot staketet han kunde.
Mobbar gänget tog tillfällen att mobba honom då han var här
I skolan och hade ibland skrämt honom så att han hade sprungit hela vägen hem.
Spoiler:
Tryck här för att visa!Hade tänkt att mobbarna var ett gäng med 6 personer med Tom som ledare och att dom mobbar olika utvalda personer. Men vissa mobbar dom mer än andra.