roll med Hermone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > roll med Hermone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LillaBelle
Elev |
Ja jag vett min släkt har haft den enda tillbaka till medeltiden så den är gammal. Jag ser den som otur för alla mina släktingar har haft otur. Jag har enormt mycket otur. Som mina hemska mardrömen som händer på riktigt.
12 mar, 2015 16:46 |
|
Borttagen
|
Jag vaknar.
12 mar, 2015 18:05 |
|
LillaBelle
Elev |
12 mar, 2015 18:29 |
|
Borttagen
|
"Vem bombade vem?" Säger jag sömnigt
13 mar, 2015 19:28 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
13 mar, 2015 19:29 |
|
Borttagen
|
"Vem, vad?" Säger jag förvirrat
13 mar, 2015 19:33 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
13 mar, 2015 19:35 |
|
Borttagen
|
Jag ryser till.
13 mar, 2015 19:39 |
|
LillaBelle
Elev |
13 mar, 2015 19:45 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
13 mar, 2015 19:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen