Heroes of the world (prs )
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Heroes of the world (prs )
|
Borttagen
|
"yupp kommer nog sällan bli sen igen" sa Lily & log stort.
Hon började se sig omkring.
"vilket rum har vi?" frågade Lily nyfiket.
19 feb, 2015 20:56
|
|
Borttagen
|
" Jag tror vi har rum nr 446 då jag smsade läraren och frågade och läraren sa något om rum 440 någonting " sa Kenai
19 feb, 2015 21:00
|
|
Borttagen
|
"så vi har rum 440? låter okej men Läraren har väl nyckeln till rummet så vi får leta upp henne" sa Lily & såg mot sina vänner.
19 feb, 2015 21:02
|
|
Borttagen
|
" Ja det borde vi göra Och hoppas vi hittar henne lätt " sa Kenai och såg sig omkring
19 feb, 2015 21:42
|
|
Borttagen
|
Lily sprang & letade omkring på hotellet. Hon kom snabbt tillbaka med nyckeln.
"jag hittade henne & tog nyckeln" sa Lily & såg mot de andra.
19 feb, 2015 22:03
|
|
Borttagen
|
" Du kommer alltid ha brottom nu? " frågade Kenai och såg på Lilly och log Layla tog nyckeln och läste på nummerlappen rum nummer 446.
19 feb, 2015 22:16
|
|
Borttagen
|
"jag kan inte förstå att jag är så snabb nu..dock så känner jag mig hungrig" Sa Lily & log.
19 feb, 2015 22:18
|
|
Borttagen
|
" Vi borde köpa middag nu känner också mig hungrig " sa Layla och log. Kenai log Layla tänkte på mat igen.
19 feb, 2015 22:19
|
|
Borttagen
|
"jag känner mig jätte hungrig efter allt det springande" sa Lily & började att leta efter något ställe där de kunde äta.
19 feb, 2015 22:21
|
|
Borttagen
|
Layla drog med Lilly ner till Resturangen på hotellet Kenai gick efter dom han såg sig omkring i den fina resturangen
19 feb, 2015 22:23
|
Du får inte svara på den här tråden.