Konvent: Firebolt 2015
Forum > Off Topic > Konvent: Firebolt 2015
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Stranger: Skrivet av illusionofcool: Jag har en fråga, när man ska skicka sitt personnummer. Kan man bara skicka ett nytt mail, som det står typ "Mitt personnummer är *personnummer*"? Japp! :3 Vad bra "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 16 maj, 2015 17:15 |
|
Borttagen
|
Jag har inte fått något bekräftelsebrev!
16 maj, 2015 18:20 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har inte fått något bekräftelsebrev! Då har vi inte fått din anmälan. Kan du kontrollera emailen du skickat till? ^^ Och skicka om på nytt 16 maj, 2015 20:35 |
|
whovian
Elev |
17 maj, 2015 16:37 |
|
Stranger
Elev |
17 maj, 2015 17:30 |
|
Hängslebyxor
Elev |
17 maj, 2015 22:57 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Hängslebyxor: Vet ni när schemat kommer upp? :33 Sådana saker brukar man oftast få på plats Eller jag vet inte, gissar bara att det är så det är xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 maj, 2015 23:00 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Hängslebyxor: Vet ni när schemat kommer upp? :33 Sådana saker brukar man oftast få på plats Eller jag vet inte, gissar bara att det är så det är xD Exakta scheman kommet på plats :3 Ett par aktiviteter kan komma att släppas till deltagarna tidigare men det kommer isåfall ske efter anmälningen stängt. :3 18 maj, 2015 07:03 |
|
Borttagen
|
Om jag anmäler mig. Kan jag få schemat på platts på mail så jag kan läsa själv?
18 maj, 2015 09:21 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om jag anmäler mig. Kan jag få schemat på platts på mail så jag kan läsa själv? Självklart. Vi löser det. Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 18 maj, 2015 10:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen