Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Varför skulle jag rymma?" Jag ser på honom.
18 nov, 2014 19:11 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 19:12 |
|
Borttagen
|
"Jo, om det är du som hemsöker"
18 nov, 2014 19:12 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 19:13 |
|
Borttagen
|
"Nej" skrattar jag.
18 nov, 2014 19:13 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 19:14 |
|
Borttagen
|
Jag bara skrattar åt honom.
"Det där var bara gulligt" 18 nov, 2014 19:15 |
|
Beben
Elev |
"Meh" mumlar jag och ställer mig upp i soffan, innan jag sätter mig på hans axlar. "Då sitter jag här"
18 nov, 2014 19:17 |
|
Borttagen
|
"Niall!"
18 nov, 2014 19:18 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen