Prs med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med J_J
|
Borttagen
|
Jag knuffade ner henne i vattnet och skrattade.
- Du ser ut som en dränkt katt,skrattade jag.
20 sep, 2014 18:08
|
|
Borttagen
|
Lessi kollade på honom och nu hade hon en annan blick hon reste sig sakta upp och går emot honom och la håret åt sidan och kom fram till honom. "synd!" sa hon och gav honom en blöt kram
20 sep, 2014 18:09
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade.
- Nu är vi kvitt, skrattade jag.
20 sep, 2014 18:10
|
|
Borttagen
|
Lessi kollade upp p åhonom och ryggat lite. "precus det e vi.2 sa hon och kollar på honom snällt
20 sep, 2014 18:11
|
|
Borttagen
|
Jag log och satt mig ner.
- Jag måste snart återvända till slottet, sa jag och suckade.
20 sep, 2014 18:12
|
|
Borttagen
|
Lessi suckar med snart. "Tråkigt ju." Sa hon och kollade på honom och satt sig framför honom lugnt.
(när ska romansen komma in?)
20 sep, 2014 18:13
|
|
Borttagen
|
( Typ nu)
Jag kollar på henne och drar upp henne i mitt knä.
- Är du vid ängen imorgon min prinsessa? frågade jag.
20 sep, 2014 18:14
|
|
Borttagen
|
(okej  )
Lessi kollade på honom och flinade lite. "alltid bara säg när du vill ha mig där." sa hpn snält och kollade på honom
20 sep, 2014 18:15
|
|
Borttagen
|
- Imorgon klockan 2, sa jag.
- Min sista fria dag som ogift, sa jag.
20 sep, 2014 18:17
|
|
Borttagen
|
Lessi log emot honom. "då e jag inne 2, för jag måste lämna huset innan för jag får inte vara hemma hela tideb vid min bok." sa ohno ch flinar. "sista dagen du kan vara ledig och slippa vara ned en kvinna du inte älskar." Sa hon och kollade på hans ögon, ärlighet, hon var kär i Felix men skulle aldrig säga det
20 sep, 2014 18:19
|
Du får inte svara på den här tråden.