Alien & Beben (Privat rollspel)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Ja, oj! Pizzorna är nästan kalla, ungarna kommer döda mig!" skrattar jag. "Jag hör av mig, Grace"
16 aug, 2014 17:03 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 17:17 |
|
Borttagen
|
"Hejdå" ler jag och tar på mig solglasögonen igen, innan jag skyndar mig bort där ifrån.
16 aug, 2014 17:21 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 17:23 |
|
Borttagen
|
Det var verkligen kul att prata med Grace, hon är en cool och trevlig tjej, verkligen.
16 aug, 2014 17:24 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 17:28 |
|
Borttagen
|
Medan jag går med snabba steg, letar jag fram min mobil igen, så att jag kan sms:a Grace.
16 aug, 2014 17:30 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 17:39 |
|
Borttagen
|
Jag skickar ett vanligt "Hej :'
16 aug, 2014 17:52 |
|
Beben
Elev |
Min telefon darras till. Jag stannar och kollar vem som har skickat ett SMS, det var från Harry.
Jag svarar med ett 'Hej' 16 aug, 2014 18:00 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen