Internatet.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Internatet.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Daryl tittade på henne och log.
"Se inte så orolig ut, du behöver faktiskt vila, det är jag som egentligen ljuger" sa han och ryckte på axlarna och tittade på bilderna och studerade dem noga, bilderna var väldigt bra, de var detaljrika och väldigt vackra. "De är helt fantastiska, det känns verkligen som jag är där" sa han leende emot henne. ![]()
11 maj, 2014 20:27 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jag klarar mig." mumlar hon men ler svagt.
"Om vi ska ut så ljuger jag, om jag kan det kan jag sitta i ett klassrum." mumlar hon och försöker få händerna att sluta darra. Hon såg ner på teckningarna och log svagt åt hans berömmande. "Tack." sa hon, det kändes att han var uppriktig, hon hörde eleverna började röra sig ner mot frukosten och såg ut. "Det verkar bli bra väder." sa hon mjukt. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 maj, 2014 20:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
"Men det är roligare att inte sitta i ett klassrum" svarade han leende och såg på henne.
"Tro mig du kommer inte att ångra dig sa han" och nickade sedan. "Ingen orsak" skrattade han och nickade sedan åt hennes kommentar om vädret. ![]()
11 maj, 2014 21:13 |
|
Vildvittra
Elev |
Samantha nickade tveksamt, men log sedan.
"Kanske det, jag har inte provat något annat, om man inte räknar med biblioteket." sa hon och ställde sig upp. "Ska vi gå? Ska vi ha något med oss?" sa hon mer ivrigt nu när hon väl bestämt sig och ensam med Daryl lät inte fel. Hon hade åter glömt allt vad mat och frukost hette. "Hur länge blir vi borta?" flinade hon till med glittrande ögon, som hon tänkte på något kul och det gjorde hon, Janes ansikte om hon fick veta detta. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 maj, 2014 21:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen