PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
Jag skämdes för att sitta nära henne. Men det var bara för att hon var för fin för mig.
28 apr, 2014 16:47
|
|
Borttagen
|
Jag såg ut genom fönstret.
28 apr, 2014 16:50
|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 16:51
|
|
Borttagen
|
Jag lutade huvudet i ena handen.
28 apr, 2014 16:58
|
|
Borttagen
|
Jag suckade. Hon var så snygg.
28 apr, 2014 16:58
|
|
Borttagen
|
Jag tänkte på Clark. Jag var nog kär... I honom, nörden.
28 apr, 2014 17:03
|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 17:05
|
|
Borttagen
|
Jag gick av och väntade på Clark.
28 apr, 2014 17:06
|
|
Borttagen
|
Jag gick ut efter Elaine.
28 apr, 2014 17:08
|
|
Borttagen
|
- Jag bor inte så långt bort, sade jag och började gå mot mitt hus.
28 apr, 2014 17:10
|
Du får inte svara på den här tråden.