The dark witches (prs )
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The dark witches (prs )
|
Borttagen
|
26 mar, 2014 22:13
|
|
Borttagen
|
Erika suckade. Hon kanske kunde låssats ha ätit brödet för att se vad som händer.
Hon la sig ner och låssades sova.
( Din tur på det andra)
26 mar, 2014 22:16
|
|
Borttagen
|
( vet men orkar inte svara på mer än två roll jag svarar på nu är trött)
Robin sov djupt
26 mar, 2014 22:19
|
|
Borttagen
|
( aha okej)
Erika låg och blundade
26 mar, 2014 22:20
|
|
Borttagen
|
Robin blev indragen med kedjan in i en cell
26 mar, 2014 22:21
|
|
Borttagen
|
Erika kunde höra ljud, men hon fortsatte blunda
26 mar, 2014 22:22
|
|
Borttagen
|
Robin var nu inne i cellen som låstes
( du får vara en av häxorna nu för nu är de tre på plats)
26 mar, 2014 22:24
|
|
Borttagen
|
(Okej)
En av häxorna tittade på Erika.
" Vad ska vi göra med Flickan?, mumlade hon tyst för sig själv.
26 mar, 2014 22:31
|
|
Borttagen
|
Robin låg på det smutsiga golvet celen var låst och kunde inte öppnas på något annat sätt än med magi
27 mar, 2014 07:21
|
|
Borttagen
|
Häxan lät Erika ligga kvar, fast hon kedjade fast hennes ben.
27 mar, 2014 07:50
|
Du får inte svara på den här tråden.