Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Keiron & ErisedStone TVD

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Keiron & ErisedStone TVD

1 2 3 ... 14 15 16 ... 20 21 22
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


LYCKA
--

Jag rycker på axlarna.
"Jag vill bara smälta in ... fast det gör jag nog knappast ändå så jag ser ut" säger jag.

22 feb, 2014 22:02

Borttagen

Avatar


- Du sticker inte ut bara för att du är bra på historia. Sade jag och log.
- Gabriel, är det något du vill dela med dig? Frågade Liv.
- Nej. Sade jag och suckade.

22 feb, 2014 22:05

Borttagen

Avatar


Jag ler mot Gabriel.
"Någon annan dag, kanske" viskar jag,

22 feb, 2014 22:10

Borttagen

Avatar


- Vadå?

22 feb, 2014 22:11

Borttagen

Avatar


"Ja, någon annan dag kan jag få ett A" säger jag och försöker låta lite proffsig.

22 feb, 2014 22:13

Borttagen

Avatar


Jag himlade med ögonen.
- Visst
______
10!!

22 feb, 2014 22:14

Borttagen

Avatar


A ... -.- xD
--

"Okej högre än dig i alla fall"

22 feb, 2014 22:18

Borttagen

Avatar


- Jag har 10 i historia iallafall. Du kan inte få högre. Sade jag lågt för att Liv inte skulle höra.

22 feb, 2014 22:21

Borttagen

Avatar


"Jo, om man får ett A, för det är ju högst"

--
xD

22 feb, 2014 22:22

Borttagen

Avatar


- 10 och A är lika högt.

22 feb, 2014 22:25

1 2 3 ... 14 15 16 ... 20 21 22

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Keiron & ErisedStone TVD

Du får inte svara på den här tråden.