Keiron & ErisedStone TVD
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Keiron & ErisedStone TVD
|
Borttagen
|
LYCKA
--
Jag rycker på axlarna.
"Jag vill bara smälta in ... fast det gör jag nog knappast ändå så jag ser ut" säger jag.
22 feb, 2014 22:02
|
|
Borttagen
|
- Du sticker inte ut bara för att du är bra på historia. Sade jag och log.
- Gabriel, är det något du vill dela med dig? Frågade Liv.
- Nej. Sade jag och suckade.
22 feb, 2014 22:05
|
|
Borttagen
|
Jag ler mot Gabriel.
"Någon annan dag, kanske" viskar jag,
22 feb, 2014 22:10
|
|
Borttagen
|
22 feb, 2014 22:11
|
|
Borttagen
|
"Ja, någon annan dag kan jag få ett A" säger jag och försöker låta lite proffsig.
22 feb, 2014 22:13
|
|
Borttagen
|
Jag himlade med ögonen.
- Visst
______
10!!
22 feb, 2014 22:14
|
|
Borttagen
|
A ... -.- xD
--
"Okej högre än dig i alla fall"
22 feb, 2014 22:18
|
|
Borttagen
|
- Jag har 10 i historia iallafall. Du kan inte få högre. Sade jag lågt för att Liv inte skulle höra.
22 feb, 2014 22:21
|
|
Borttagen
|
"Jo, om man får ett A, för det är ju högst"
--
xD
22 feb, 2014 22:22
|
|
Borttagen
|
22 feb, 2014 22:25
|
Du får inte svara på den här tråden.