Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs Singwithice och Queen Boo

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Singwithice och Queen Boo

1 2 3 ... 14 15 16 ... 48 49 50
Användare Inlägg
Queen Boo
Elev

Avatar


"Det beror på hur man ser på det"

jag är jättecoolig älska mig plz

20 feb, 2014 23:45

Borttagen

Avatar


"Hur ser du det?"

20 feb, 2014 23:46

Queen Boo
Elev

Avatar


"Vi har aldrig pratat om det, men en dag visste båda två att vi bara var vänner liksom"

jag är jättecoolig älska mig plz

20 feb, 2014 23:51

Borttagen

Avatar


"Så rent tekniskt sätt är ni ihop?"

20 feb, 2014 23:52

Queen Boo
Elev

Avatar


"Nej... ja... jag vet inte"

jag är jättecoolig älska mig plz

20 feb, 2014 23:53

Borttagen

Avatar


"Är du kär i honom?"

20 feb, 2014 23:54

Queen Boo
Elev

Avatar


"Nej!" Utropar jag förfärat. Jag är INTE kär i honom...

jag är jättecoolig älska mig plz

20 feb, 2014 23:55

Borttagen

Avatar


"Varför var ni ihop då?"

20 feb, 2014 23:56

Queen Boo
Elev

Avatar


"Vi var kära... men inte längre" jag ler vid minnet

jag är jättecoolig älska mig plz

20 feb, 2014 23:57

Borttagen

Avatar


"Varför ler du då?"

20 feb, 2014 23:58

1 2 3 ... 14 15 16 ... 48 49 50

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Singwithice och Queen Boo

Du får inte svara på den här tråden.