Old Hogwarts privatroll! :D
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Old Hogwarts privatroll! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Glucken
Elev |
- Jag tar mig själv till sjukvården BRB
18 feb, 2014 22:49 |
|
Majis
Elev |
"JAG ÄR HÄR OCH DET ÄR ÄVEN ELIZABETH!" krek jag panikslaget men bestämt.
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 18 feb, 2014 22:51 |
|
superV
Elev |
18 feb, 2014 22:52 |
|
Glucken
Elev |
kommer tillbaka 10 min senare med båda benen hela - Vad händer här?
18 feb, 2014 22:53 |
|
superV
Elev |
18 feb, 2014 22:55 |
|
Glucken
Elev |
- Ja har lite kunskap i området.
18 feb, 2014 22:56 |
|
superV
Elev |
18 feb, 2014 22:57 |
|
Majis
Elev |
"NEJ!!!!!" skrek jag och tog fram min peruk. "du få inte göra såhär mot mig liksom, da! Och så ni ser ut! Asså, nej! Ni kan inte göra nånting utan lite eyeliner, mohahahahahahahaha!" sa jag som Elizabeth.
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 18 feb, 2014 22:59 |
|
superV
Elev |
18 feb, 2014 23:00 |
|
Glucken
Elev |
slog Elizabeth i huvudet med ett bord
18 feb, 2014 23:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen