Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"Jag vill inte vara här, jag verkar liksom inte vara särskilt välkommen här..." Jag log ett menande leende mot honom.
27 jan, 2014 18:47
|
|
Borttagen
|
"Det är klart du är välkommen det verkar bara som..."
Jag tystnade.
"Men om du inte vill så gå du"
Jag släppte greppet om hennes handled.
27 jan, 2014 18:52
|
|
Borttagen
|
"Jag har inget emot det...." Jag tittade in i hans ögon.
Han ville inte att jag skulle gå, och han menade verkligen att jag var välkommen.
27 jan, 2014 18:55
|
|
Borttagen
|
27 jan, 2014 18:56
|
|
Borttagen
|
"Du menade det." Mumlade jag dämpat.
Jag hoppade halvt att han inte skulle ha hört och halvt att han hade hört.
27 jan, 2014 18:58
|
|
Borttagen
|
Jag tittade upp.
"Va? Det är väll klart..."
27 jan, 2014 19:00
|
|
Borttagen
|
"Nej." Jag log utan glädje.
"Det är sällan folk menar det."
27 jan, 2014 19:01
|
|
Borttagen
|
27 jan, 2014 19:02
|
|
Borttagen
|
"Du blinkade inte. Du menade allvar." Jag log lite igen.
27 jan, 2014 19:06
|
|
Borttagen
|
Jag höjde en aning på ögonbrynen.
"Okej..."
Mumlade jag.
27 jan, 2014 19:07
|
Du får inte svara på den här tråden.