PRS (Kim Potter&Trädkatten&Choppa)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS (Kim Potter&Trädkatten&Choppa)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av LIA15: Skrivet av Borttagen: Jo, det är jättebra! Skrivet av LIA15: Skrivet av Borttagen: Vet inte, men ska vi ha ordningen som man skrev sitt första rollspelsinlägg? Okej, isåfall blir det såhär: Kim Potter LIA15 Trädkatten Choppa Fröken Operfekt luna~lovegood Det är väl bra? Ok ok!
26 jan, 2014 17:25 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av LIA15: Skrivet av Borttagen: Jo, det är jättebra! Skrivet av LIA15: Skrivet av Borttagen: Vet inte, men ska vi ha ordningen som man skrev sitt första rollspelsinlägg? Okej, isåfall blir det såhär: Kim Potter LIA15 Trädkatten Choppa Fröken Operfekt luna~lovegood Det är väl bra? Ok ok! Jag tycker det låter bra! kan Choppa kanske ändra första inlägget och skriva in den så man vet när det är ens tur?
26 jan, 2014 19:24 |
|
Kim Potter
Elev |
26 jan, 2014 19:35 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Okej, har sparat ordningen i ett Word dokument xD du kanske kan påminna folk då (om det går typ tusen år innan personen skriver c
26 jan, 2014 20:46 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av Kim Potter: Okej, har sparat ordningen i ett Word dokument xD du kanske kan påminna folk då (om det går typ tusen år innan personen skriver c (Okej
26 jan, 2014 20:56 |
|
Borttagen
|
MEN ORKA SKRIVER I MORGON.
26 jan, 2014 20:56 |
|
Kim Potter
Elev |
26 jan, 2014 20:58 |
|
luna~lovegood
Elev |
tagga mig när det är min tur
VEMS TUR, har väntat ett par dagar nu? ☂ 27 jan, 2014 14:40 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
1 feb, 2014 11:42 |
|
Trädkatten
Elev |
1 feb, 2014 13:09 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS (Kim Potter&Trädkatten&Choppa)
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen