PRS - TildeW och ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS - TildeW och ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag skrattar bara och sätter mig bredvid.
22 jan, 2014 19:51 |
|
TildeW
Elev |
22 jan, 2014 19:53 |
|
Borttagen
|
"vad?" frågar jag.
22 jan, 2014 19:54 |
|
TildeW
Elev |
22 jan, 2014 19:56 |
|
Borttagen
|
"Men vilka?"
22 jan, 2014 19:57 |
|
TildeW
Elev |
22 jan, 2014 19:59 |
|
Borttagen
|
"Nej, inte som jag kommer på bara så där"
22 jan, 2014 20:00 |
|
TildeW
Elev |
22 jan, 2014 20:03 |
|
Borttagen
|
"Hm, okej" säger jag. "Man pratar spanska där"
Jag skrattar. 22 jan, 2014 20:04 |
|
TildeW
Elev |
22 jan, 2014 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen