Ghost Hour [Rollspel]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ghost Hour [Rollspel]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
5 jan, 2014 11:25 |
|
Borttagen
|
((förmodligen :3))
Elizabeth ger instinktivt till ett skrik när hon känner hur någon kastar sig över henne. Hennes händer flyger upp till förövarens ansikte och klöser. Tjockt rött blod droppar ner, och hon är inte säker på om det är hans (det måste vara en man) eller hennes eget. Hon lyckas få honom av sig och kravlar sig fort bort till ett hörn, famlar efter någonting som kan hjälpa henne att vinna över honom. Hon får tag på en urgammal hårborste. Hon kravlar över till hans siluett och måttar in ett slag med den i hans ansikte. 5 jan, 2014 11:31 |
|
AlexZz
Elev |
Birdie skulle gärna ha brytt sig aningen mer om faktorn att hon hittat ett rum som förvånande nog var helt tomt. Inga möbler, nakna väggar, naket golv. Rummet i sig verkar ofärdigt.
"Tomt... jag har aldrig sett ett tomt rum förut." Säger Aden förvirrat. "Inte jag heller." Mumlar Birdie till svar."Varför skulle de lämna ett tomt rum?" Säger Birdie och går längre in i rummet. Hennes steg ekar och knarrar. "Jag har ingen aning." Svarar Aden och kliar sig i bakhuvudet. Aden ställer sig bredvid henne. "Hörde du det där?" Frågar Aden och tittar ned i golvet. "Hörde vad?" Frågar Birdie och följer hans blick. "Det ekade tomt." Säger Aden och böjer sig ned, Birdie gör samma sak och de lyckas få loss brädan. Under den ligger något som får både Aden och Birdie att rygga. "Är... är det där ögon?" Frågar Aden och håller sig för munnen. Ögongloberna låg prydligt bredvid varandra, som om de lagts där med extrem försiktighet. Vilket de troligen gjorts. Birdie sitter som i chock. Ögonglober, bara liggande. Bara sådär. . .
5 jan, 2014 12:26 |
|
Selma...
Elev |
(Det är kväll och ingen har skrivit! O.o bara jag som blir förvånad och är överdrivet beroende av detta roll? xD ._. )
5 jan, 2014 19:37 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Selma...: (Det är kväll och ingen har skrivit! O.o bara jag som blir förvånad och är överdrivet beroende av detta roll? xD ._. ) (Samma här, men jag vet bara inte vad jag ska skriva...
5 jan, 2014 19:37 |
|
Borttagen
|
((I'm waiting for Someone Else to write...))
5 jan, 2014 19:38 |
|
Selma...
Elev |
Skrivet av Borttagen: ((I'm waiting for Someone Else to write...)) (Och jag väntar på Tom Felton xD ) 5 jan, 2014 19:40 |
|
Fellrendión
Elev |
5 jan, 2014 19:55 |
|
Borttagen
|
((Vill du komma till mig, Fellrendión? Jag är i en liten fight...))
5 jan, 2014 20:38 |
|
Fellrendión
Elev |
5 jan, 2014 20:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen