PRS||
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS||
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nessie Black
Elev |
Alex kollade lite på honom och log svagt innan hon kollade mot himlavalvet igen.
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 14:21 |
|
Borttagen
|
Jag såg på Alex och kände den där samma konstiga känslan som några gånger förut.
4 jan, 2014 14:23 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex såg på honom igen och mötte hans blick.
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 14:24 |
|
Borttagen
|
Jag log och var nästan nära på att kyssa henne under en sekund. Vad var det med mig?
4 jan, 2014 14:26 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex la ,utan att tänka på det, sin hand över hans. Hon besvarade leendet.
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 14:29 |
|
Borttagen
|
- Varför skulle jag komma hit? Undrade jag och såg på Alex.
4 jan, 2014 14:31 |
|
Nessie Black
Elev |
"Ville se ifall du vågade lämna slottet, och så ville jag visa dig stjärnorna härifrån"
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 14:32 |
|
Borttagen
|
Jag nickade.
- Varför just jag? Frågade jag och tittade mot stjärnorna. 4 jan, 2014 14:33 |
|
Nessie Black
Elev |
"Jag vet inte. Jag gillar att prata med dig"
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 14:34 |
|
Borttagen
|
- Jag gillar också att prata med dig. Sade jag lågt.
4 jan, 2014 14:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen