Rollspel för flera
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel för flera
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trädkatten
Elev |
31 dec, 2013 20:29 |
|
Borttagen
|
"vad är det?" frågade jag glatt.
31 dec, 2013 23:50 |
|
TildeW
Elev |
31 dec, 2013 23:52 |
|
Borttagen
|
"Såklart jag har." sa jag glatt.
1 jan, 2014 00:33 |
|
TildeW
Elev |
1 jan, 2014 00:40 |
|
Borttagen
|
"är jag." sa jag förvånat.
(Skriver någon här mandragora?) 1 jan, 2014 01:00 |
|
Borttagen
|
(Typ inte)
Jag gick och satte mig i min säng och tänkte igenom vad som hänt. Vi borde verkligen rymma. 6 jan, 2014 07:38 |
|
Borttagen
|
(Synd
Jag pustade ut och la mig i sängen. jag skulle fly. I natt. 6 jan, 2014 19:47 |
|
TildeW
Elev |
Jag satte mig på min säng och funderade. Vad skulle jag göra? Bara låta tanten köra med mig? Nej! Det skulle jag inte!
6 jan, 2014 19:57 |
|
Borttagen
|
Jag packade allting. Kartor, kläder, mat och andra viktiga saker för färden. Jag gick långsamt ut ur rummet och knackade på hos tjejerna.
7 jan, 2014 08:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen