American highschool ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > American highschool ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(NO OFFENSE MEN STÖR MIG PÅ NÄR NÅGON SKRIVER 'HONS' ISTÄLLET FÖR HENNES!!!!!!!)
18 nov, 2013 20:01 |
|
Borttagen
|
Nu var filmen slut. "Chocolat! Vill du göra något imorgon också? Typ komma hem till mig." sa jag och log. Jag var kär. Denna kvällen var den bästa i hela mitt liv!
18 nov, 2013 20:01 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag blev röd i ansiktet. "Ehhm.. Jo, men kan vi vara hemma hos mig? Jag har kattungar, förstår du, och de är mammalösa..." Jag log sedan ett varmt leende. Jag drog efter andan, sedan frågade jag. "Ehh.. Föresten.. Vill du.. Bli .. Ihop?"
18 nov, 2013 20:05 |
|
Borttagen
|
"Ja! Såklart jag vill!" sa jag och blev överlycklig. "Såklart vi kan vara oss dig. Stackars dom! Men dom mår säkert bra med dig." sa jag med ett medlidande min.
18 nov, 2013 20:07 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag kunde knappt låta bli att typ dansa och sjunga någon låt som typ Love Story eller nåt. Jag kände nästan att det var för bra för att vara sant. Ihop. Första dagen. Åhh vad jag hade tur..
18 nov, 2013 20:10 |
|
Borttagen
|
"Hejdå!" sa jag och gick. "Vi ses imorgon!" Jag var överlycklig. Hon va kär i mig och hon frågade första dagen! (Måste logga ut
18 nov, 2013 20:11 |
|
Borttagen
|
Jag kastade mig av bilen och förvandlade mig snabbt till varg. Axe såg på mig och nickade kort innan han gick mot husen.
Jag sprang långt in i skogen innan jag sjönk ner på lite mossa. 18 nov, 2013 20:13 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag vinkade till Liam. "Hejdå själv! Jag kommer sakna dig!"
18 nov, 2013 20:15 |
|
Borttagen
|
Luften var kall och jag kände hur min kropp började förvanlas tillbaka igen. jag hade börjat tappa kontrollen...
Snabbt började jag skaka på huvudet och vargen kom tillbaka. Jag gäspar och sträcker på mig... 18 nov, 2013 20:21 |
|
Borttagen
|
Jag vaknar. Det är snart natt (let's say it is
18 nov, 2013 20:23 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen