Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

American highschool ORS

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > American highschool ORS

1 2 3 ... 14 15 16
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


(NO OFFENSE MEN STÖR MIG PÅ NÄR NÅGON SKRIVER 'HONS' ISTÄLLET FÖR HENNES!!!!!!!)

18 nov, 2013 20:01

Borttagen

Avatar


Nu var filmen slut. "Chocolat! Vill du göra något imorgon också? Typ komma hem till mig." sa jag och log. Jag var kär. Denna kvällen var den bästa i hela mitt liv!

18 nov, 2013 20:01

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Jag blev röd i ansiktet. "Ehhm.. Jo, men kan vi vara hemma hos mig? Jag har kattungar, förstår du, och de är mammalösa..." Jag log sedan ett varmt leende. Jag drog efter andan, sedan frågade jag. "Ehh.. Föresten.. Vill du.. Bli .. Ihop?"

18 nov, 2013 20:05

Borttagen

Avatar


"Ja! Såklart jag vill!" sa jag och blev överlycklig. "Såklart vi kan vara oss dig. Stackars dom! Men dom mår säkert bra med dig." sa jag med ett medlidande min.

18 nov, 2013 20:07

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Jag kunde knappt låta bli att typ dansa och sjunga någon låt som typ Love Story eller nåt. Jag kände nästan att det var för bra för att vara sant. Ihop. Första dagen. Åhh vad jag hade tur..

18 nov, 2013 20:10

Borttagen

Avatar


"Hejdå!" sa jag och gick. "Vi ses imorgon!" Jag var överlycklig. Hon va kär i mig och hon frågade första dagen! (Måste logga ut Srry!)

18 nov, 2013 20:11

Borttagen

Avatar


Jag kastade mig av bilen och förvandlade mig snabbt till varg. Axe såg på mig och nickade kort innan han gick mot husen.
Jag sprang långt in i skogen innan jag sjönk ner på lite mossa.

18 nov, 2013 20:13

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Jag vinkade till Liam. "Hejdå själv! Jag kommer sakna dig!"

18 nov, 2013 20:15

Borttagen

Avatar


Luften var kall och jag kände hur min kropp började förvanlas tillbaka igen. jag hade börjat tappa kontrollen...
Snabbt började jag skaka på huvudet och vargen kom tillbaka. Jag gäspar och sträcker på mig...

18 nov, 2013 20:21

Borttagen

Avatar


Jag vaknar. Det är snart natt (let's say it is ). Utan att vara medveten om det höjer jag armarna över huvudet och börjar mumla på främmande språk. Vibrationerna känns överallt. De sprider sig genom luften och marken, och känns över hela staden.

18 nov, 2013 20:23

1 2 3 ... 14 15 16

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > American highschool ORS

Du får inte svara på den här tråden.