Enthopia: Luna_rav & Fellrendión
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Enthopia: Luna_rav & Fellrendión
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Efter en stund lyckades Violet gräva sig in i en grotta. Hon vågade inte ropa härinne med risk för stenras men såg sig omkring. Alla öppningar i taket och små öppningar på sidorna var igensnöade.
28 nov, 2013 21:11 |
|
Borttagen
|
När Mika tittade noggrant kunde hon se Violet. "Schysst... du lever." sa hon lättat. 28 nov, 2013 21:13 |
|
Fellrendión
Elev |
"Jag är glad att du också lever... tror du att det finns en väg ut härifrån"? Frågade Violet.
Hennes vantar var genomblöta och hon hade inte lust att gräva igen.
28 nov, 2013 21:15 |
|
Borttagen
|
"Jag vet inte... Vi får leta." svarade Mika och började gå i snön. Men hon hittade absolut ingen utgång... 28 nov, 2013 21:16 |
|
Fellrendión
Elev |
28 nov, 2013 21:19 |
|
Borttagen
|
(Jamen om dom drunknade i snön så borde det ju ha kommit ner snö eller?)
28 nov, 2013 21:22 |
|
Fellrendión
Elev |
28 nov, 2013 21:23 |
|
Borttagen
|
"Vilket håll tycker du vi ska gå åt?" frågade Mika och la ner händerna i fickorna och tittade dit Violet tittade. 28 nov, 2013 21:25 |
|
Fellrendión
Elev |
28 nov, 2013 21:28 |
|
Borttagen
|
"Men sen då?" frågade Mika och tittade på kristallen. "Det måste finnas någon utväg." 28 nov, 2013 21:30 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Enthopia: Luna_rav & Fellrendión
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen