Roll mellan mig och Liv_Weasley
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Troligtvis." Svarade jag och suckade. Jag ville absolut inte det.
10 nov, 2013 18:21 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Men.. ska man ta med sig lunch då eller?"
10 nov, 2013 18:24 |
|
Borttagen
|
Vad menar du?? Fattar inte...
10 nov, 2013 18:26 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Alltså, det brann ju i matsalen, så då om man ska ta med sig egen lunch!
10 nov, 2013 18:37 |
|
Borttagen
|
Okej
---- "Jag vet inte. Det är nog ingen skola iallafall. Särskilt om vi inte får mat." 10 nov, 2013 18:39 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Nää.. Äsch.." Sa jag. Jag skulle nog stanna hemma i vilket fall.
10 nov, 2013 18:49 |
|
Borttagen
|
"Mhm." Sa jag bara.
10 nov, 2013 18:50 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Såå... Vad ska du hitta på imorn?" frågade jag.
10 nov, 2013 18:53 |
|
Borttagen
|
"Vara någonstans. Inte... Hemma." Svarade jag.
10 nov, 2013 18:58 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Det kändes som att jag var tvungen att fråga, så jag gjorde det. "Vad menar du med inte hemma?"
10 nov, 2013 19:02 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen