Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll mellan mig och Liv_Weasley

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley

1 2 3 ... 14 15 16 ... 18 19 20
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Troligtvis." Svarade jag och suckade. Jag ville absolut inte det.

10 nov, 2013 18:21

Liv_Weasley
Elev

Avatar


"Men.. ska man ta med sig lunch då eller?"

10 nov, 2013 18:24

Borttagen

Avatar


Vad menar du?? Fattar inte...

10 nov, 2013 18:26

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Alltså, det brann ju i matsalen, så då om man ska ta med sig egen lunch! ?♥

10 nov, 2013 18:37

Borttagen

Avatar


Okej
----

"Jag vet inte. Det är nog ingen skola iallafall. Särskilt om vi inte får mat."

10 nov, 2013 18:39

Liv_Weasley
Elev

Avatar


"Nää.. Äsch.." Sa jag. Jag skulle nog stanna hemma i vilket fall.

10 nov, 2013 18:49

Borttagen

Avatar


"Mhm." Sa jag bara.

10 nov, 2013 18:50

Liv_Weasley
Elev

Avatar


"Såå... Vad ska du hitta på imorn?" frågade jag.

10 nov, 2013 18:53

Borttagen

Avatar


"Vara någonstans. Inte... Hemma." Svarade jag.

10 nov, 2013 18:58

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Det kändes som att jag var tvungen att fråga, så jag gjorde det. "Vad menar du med inte hemma?"

10 nov, 2013 19:02

1 2 3 ... 14 15 16 ... 18 19 20

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley

Du får inte svara på den här tråden.