Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
30 okt, 2013 18:11
|
|
Borttagen
|
"Förlåt..."
Mumlade jag innan jag gick in och hämtade min bag.
30 okt, 2013 18:12
|
|
Borttagen
|
30 okt, 2013 18:12
|
|
Borttagen
|
När jag kom ut igen var han borta. Jag sjönk ner på trappan utanför byggnaden.
"William?"
Mumlade jag ut i luften.
30 okt, 2013 18:14
|
|
Borttagen
|
Jag orkade inte. Orkade verkligen inte.
30 okt, 2013 18:18
|
|
Borttagen
|
"William?!"
Ropade jag högre.
30 okt, 2013 18:19
|
|
Borttagen
|
Nej inte gå tillbaka till henne...
30 okt, 2013 18:21
|
|
Borttagen
|
När jag inte fick något svar reste jag mig upp och började dra mig hemåt medan jag dels funderade på vad jag skulle säga till mamma och pappa och vad det var med William.
30 okt, 2013 18:23
|
|
Borttagen
|
Plötsligt kom jag att tänka på att jag också kunde bli människa.
30 okt, 2013 18:25
|
|
Borttagen
|
Jag blinkade flera gånger för att få bort några envisa tårar.
30 okt, 2013 18:26
|
Du får inte svara på den här tråden.