Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Barnie och coolingen, prs

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

1 2 3 ... 14 15 16 ... 149 150 151
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Ja. Jag har ina vänner!" förklarar jag enkelt med ett leende och rycker på axlarna.

27 okt, 2013 16:23

Borttagen

Avatar


"Kan inte jag vara din vän då?"

27 okt, 2013 16:46

Borttagen

Avatar


"Gärna!" lyser jag upp.

27 okt, 2013 16:52

Borttagen

Avatar


Jag ler och lägger min arm runt henne.
"hej kompis", jag skrattar

27 okt, 2013 17:20

Borttagen

Avatar


Jag skrattar lätt och klappar Brian lätt på ryggen. "Hej B-trollet!"

27 okt, 2013 17:21

Borttagen

Avatar


Jag låtsas se förolämpad ut.
"Jag är inget troll!"

27 okt, 2013 23:25

Borttagen

Avatar


"Troll är vi alla. Tomte är det dock synd om den som är. Nej, jag anser att tomte är förolämpning och troll är komplimang."

27 okt, 2013 23:30

Borttagen

Avatar


Jag ler.
"Håller helt med, ditt lilla troll", jag lägger armen runt hennes axlar när vi går in genom dörren till skolan.
"Så, vart ska du nu?"

27 okt, 2013 23:55

Borttagen

Avatar


"Vet inte. Jag har inget att göra. Hurså?" svarar jag med ett stort leende.

28 okt, 2013 00:01

Borttagen

Avatar


"Ville veta..." jar ler lurigt.
"Själv ska jag upp till sällskapsrummet. Du kan knallkort va? Vill du spela ett parti?"

28 okt, 2013 00:02

1 2 3 ... 14 15 16 ... 149 150 151

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

Du får inte svara på den här tråden.