Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
"Ja. Jag har ina vänner!" förklarar jag enkelt med ett leende och rycker på axlarna.
27 okt, 2013 16:23
|
|
Borttagen
|
"Kan inte jag vara din vän då?"
27 okt, 2013 16:46
|
|
Borttagen
|
27 okt, 2013 16:52
|
|
Borttagen
|
Jag ler och lägger min arm runt henne.
"hej kompis", jag skrattar
27 okt, 2013 17:20
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar lätt och klappar Brian lätt på ryggen. "Hej B-trollet!"
27 okt, 2013 17:21
|
|
Borttagen
|
Jag låtsas se förolämpad ut.
"Jag är inget troll!"
27 okt, 2013 23:25
|
|
Borttagen
|
"Troll är vi alla. Tomte är det dock synd om den som är. Nej, jag anser att tomte är förolämpning och troll är komplimang."
27 okt, 2013 23:30
|
|
Borttagen
|
Jag ler.
"Håller helt med, ditt lilla troll", jag lägger armen runt hennes axlar när vi går in genom dörren till skolan.
"Så, vart ska du nu?"
27 okt, 2013 23:55
|
|
Borttagen
|
"Vet inte. Jag har inget att göra. Hurså?" svarar jag med ett stort leende.
28 okt, 2013 00:01
|
|
Borttagen
|
"Ville veta..." jar ler lurigt.
"Själv ska jag upp till sällskapsrummet. Du kan knallkort va? Vill du spela ett parti?"
28 okt, 2013 00:02
|
Du får inte svara på den här tråden.