Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
Jag kom bara ihåg att vi hade matte som första ämne. Jag gick in i korridoren och låste in min väska, sedan gick jag ut på skolgården.
15 okt, 2013 20:40
|
|
Borttagen
|
Jag fortsatte läsa...
---
random cx
15 okt, 2013 20:42
|
|
Borttagen
|
( lol xP )
Jag såg Zayn komma en bit bort.
Han vinkade och skyndade stegen.
"Hej" sa han.
"Hej" sa jag. Vi gick in i korridoren.
15 okt, 2013 20:46
|
|
Borttagen
|
[Snart måst de hända naa...]
15 okt, 2013 20:48
|
|
Borttagen
|
( Jaah, det är rätt så långtråkigt )
16 okt, 2013 15:24
|
|
Borttagen
|
(Niallpiall får ta första steget !)
16 okt, 2013 16:02
|
|
Borttagen
|
16 okt, 2013 19:36
|
|
Borttagen
|
17 okt, 2013 08:28
|
|
Borttagen
|
( Lol, ok xP Din tur först )
17 okt, 2013 16:57
|
|
Borttagen
|
Klockan ringde in, jag tog mina böcker och gick sakta in. Någon skuffade mig så att jag fällde mina böcker på golvet. Jag suckade och tog lugnt upp dem, som jag vanligtvis inte brukade göra. Jag brukade bli rasande och skälla ut honom eller henne riktigt ordentligt- men idag kändes det bara fel.
18 okt, 2013 13:49
|
Du får inte svara på den här tråden.