Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Är det någon där ute?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon där ute?

1 2 3 ... 14 15 16
Användare Inlägg
Fellrendión
Elev

Avatar


Gora orkade inte tänka på de hemska åren utan var bara glad att Amanda var tillbaka. Sedan gick hon hand i hand med henne bakom Maya tillbaka.

(När ska Gora bli varulv? Skulle hon egentligen inte bli det i början?)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

27 nov, 2013 17:53

Medi
Elev

Avatar


(det är om d vill det så kanske det sklle gå att ordna.)

Hon log och hörde hur dörren öppnades. "Är ni tillbaka?" Hon såg på Maya och log. "se vem vi har fått som hjälp!" Hon pekade på Leo.

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

27 nov, 2013 18:57

Minihäst
Elev

Avatar


"Åh, vad bra!" log Maya och gav Leo en snabb kram som blottade Gora och Amanda där dom stod.
Ja, det hade varit avsiktligt...

another day, another slay

28 nov, 2013 18:19

Fellrendión
Elev

Avatar


Gora bara såg på.
Hon visste inte vad hon skulle säga. Nu hade deras flock samlats och hon var inte så social när det var många människor i närheten.

(Medi?)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

28 nov, 2013 18:23

Medi
Elev

Avatar


(ska reaa bort och skirver på mobilen)

"Jaaa du." Hon suckade kort och lutade huvudet på sned. "Du kan inte bli varulv nu för vi har för mycket att göra och dessutom så måste häxan vara död." Leo bar ut brickan och kom in igen. "Sen så är du välkommen att bo här. Känn dig inte tvingad att bli varulv för att du bor här."

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

8 dec, 2013 17:17

Minihäst
Elev

Avatar


"Är de andra på väg eller?" frågade hon och bad sedan Amanda och Gora att hjälpa till att bära ut saker

another day, another slay

10 dec, 2013 16:09

Fellrendión
Elev

Avatar


Gora bar då ut några saker som hon blivit ombedd.

"Jag känner mig inte tvingad, utan jag är bara trött på att behöva bli skyddad hela tiden! Blev jag varulv så skulle jag åtminstone kunna försvara mig, och häxorna har faktiskt svårare att förhäxa varulvar än människor har jag hört", sa hon.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

10 dec, 2013 18:44

Medi
Elev

Avatar


(som sagt skriver när jag kommer hem. Om ni undrar vRt jag är så äe medicute på insta där man hittar mig. )

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

11 dec, 2013 04:37

Minihäst
Elev

Avatar


*kommenterar så att du kan skriva när du är hemme*

another day, another slay

11 dec, 2013 14:32

Fellrendión
Elev

Avatar


Nu efter en månad vet jag inte om du kommit hem eller inte, och om du är hemma och glömt det, men jag hoppas att rollspelet uppdateras snart.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

15 jan, 2014 15:41

1 2 3 ... 14 15 16

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon där ute?

Du får inte svara på den här tråden.