Nothing like us
Forum > Fanfiction > Nothing like us
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fred and George
Elev |
Mer idag?
Min Fanfiction "Don't": http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=42575&page=1#p3121505 5 okt, 2013 18:30 |
|
EricsFlicka
Elev |
Ron ångrade allt. Varför hade han gjort det. Hur kunde han såra alla. Varför ville han ens mörda Mione..
Pansy däremot mådde ganska bra, Hennes föräldrar var stolta. Konstigt nog. Hon hade börjat plugga på en ny skola. George var kääääär. Riktigt kär. Draco med. Blaise och Ginny hade snackat ut och nu ska Blaise hjälpa henne. -------------------------------------------------------------------- DRACO: Hermione var väldigt attraktiv när hon skrek och var arg. Men Draco, sluta. Du kan inte tänka på andra tjejer nu. Du är glad igen. Lektionen började och slutade. Tiden gick väldigt sakta. VÄLDIGT SAKTA. Efter lektionen slutade vi. Då träffade jag Cho igen. Vid sjön. Vi satt bara och snackade. " Hur är det gumman?" Cho var väldigt tyst. Hon tittade på mig. " Jag är bara ledsen." Hon tittade ut över sjön. Jag smekte henne på kinden och sa: " Vad har hänt?" Hon tittade på mig med tårar i ögonen. " Min syster har dött." Jag kramade henne. " Förlåt gumman." HERMIONE: Jag satt med George och tittade på Draco och Cho som satt mittemot oss på motsatt sida av sjön. George följde min blick. " De passar inte ihop." Jag skakade på huvudet. " Låt dom va glada om de nu är det. Jag bryr mig inte." Jag lutade mig mot George och suckade nöjt. " Jag trivs med dig Mione." Jag log. " Jag trivs med dig med George." Han vände mig försiktigt. Tittade mig djupt i ögonen och kom sakta nämre. När våra läppar möttes blev det en explosion. Allt var fantastisk. Inget kunde hända. Mer= 5 okt, 2013 18:47 |
|
Alma123!!
Elev |
mer? = JA!
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 5 okt, 2013 18:53 |
|
Borttagen
|
MER OMG GERMIONE SHIIIIIT VA GULLIIIIIIIIIGT!!!!!!
5 okt, 2013 19:07 |
|
Fred and George
Elev |
ÅHH BRA!!! MER IDAG, SNÄLLA!!!
Min Fanfiction "Don't": http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=42575&page=1#p3121505 5 okt, 2013 19:28 |
|
Borttagen
|
OMG, tack för svaret på min fråga... och tack för ett nytt kapitel!
5 okt, 2013 20:10 |
|
Fred and George
Elev |
Min Fanfiction "Don't": http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=42575&page=1#p3121505 5 okt, 2013 20:14 |
|
EricsFlicka
Elev |
Fred and George Klart jag kan
------------------------------------------------------- Alla hade börjat undvika Mione. Varför? Inget vet. Draco undviker henne, George undviker henne, Harry, Ginny ja alla undviker henne. Vad händer egentligen? George var ledsen. Alla rykten som gått om Mione. Han klarade inte av det. ------------------------------------------------------------------ HERMIONE; Alla tittade efter mig. Där jag gick ner för alla trappor. Påväg till dagens första lektion. ( Örtlära med Ravenclaw.) " Slampa" " Har du hört vad Granger gjort?" Alla dessa viskningar runt om mig. Jag stirrade rakt fram, gick förbi alla och ut genom dörren. Det gjorde ont i bröstet. Vad har jag gjort? Varför kallar de mig slampa? Inte ens George snackade med mig. Lektionen började, tog slut och dagen fortsatt. Fortfarande viskade folk efter mig. Jag höll in tårarna så gott jag kunde. Det gjorde så ont. Om bara någon kunde berätta vad som hänt.. DRACO: Vafan är det för rykten jag har hört om Mione? Att hon haft Sex med George vid sjön så alla kunnat se? Det är inte sant. Mione är inte sån. Det kan jag lova. Jag spred inte rykterna, skrattade inte åt henne eller viskade. Jag gick bara förbi. När vi var ensama skulle jag snacka med henne. " Draco, tror du på rykterna?" Blaise tittade på mig med osäker blick. Jag skakade på huvudet. " Nej det gör jag inte. Mione är inte sån." Jag suckade och tittade ut genom fönstret. Stackars Mione. GEORGE: Varför skulle Hermione ha spridit rykten om att vi haft sex? Varför skulle hon när det inte ens var sant? Jag var så osäker. Visste inte vad jag skulle tro. Än kan jag inte snacka med henne. Det går inte. Varför skulle detta hända efter första kyssen. Vem vill förstöra för oss om det inte är Hermione..... HERMIONE: När alla lektioner var slut och vi satt och åt middag fick vi höra att det skulle börja en ny tjej på Hogwarts. I fjärde året precis som jag gick i. Hon skulle komma redan dagen därpå och då bli sorterad. En flicka som flyttat från Sverige. Det var iallafall en rolig nyhet. Men den försvann snabbt när jag mötte Draco i trappan och han drog in mig i ett tomt klassrum. " Har du seriöst haft sex med Weasley så alla kunnat se?" Han såg arg ut. Då kunde jag inte hålla in tårarna. De började rinna. Jag skakade på huvudet. " Nej det har jag inte. Jag lovar." Jag sjönk ner på golvet med huvudet i händerna. Jag grät massor. Draco tittade på mig en stund innan han gick. Alla lämnar mig. Alla.. Mera+ 5 okt, 2013 20:29
Detta inlägg ändrades senast 2013-10- 5 kl. 20:34
|
|
Borttagen
|
Mera shit stackars mione!!!
Asså vem sa att hon gjort det?? Vad elaaaaakt wääääää XCXCXC 5 okt, 2013 20:31 |
|
Fred and George
Elev |
SUPER BRA!!!! Bästa jag läst tror jag
Min Fanfiction "Don't": http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=42575&page=1#p3121505 5 okt, 2013 20:37 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen