[Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Vi borde gå nu,sa jag svagt. Jag tänkte gå upp till sjundeklassarnas badrum och tvätta av mig.
16 aug, 2013 16:26 |
|
KajsaRC2001
Elev |
16 aug, 2013 16:28 |
|
Borttagen
|
"ska du med till badet,frågade jag svagt.
Jag satte på mig kalsongerna och byxorna och drog sedan på mig t-shirten. 16 aug, 2013 16:32 |
|
KajsaRC2001
Elev |
16 aug, 2013 16:33 |
|
Borttagen
|
" äsch får väl inte jag heller,jag går ju i sexan.jag gör bara en alohomora på dörren,sa jag och log.
16 aug, 2013 16:35 |
|
KajsaRC2001
Elev |
16 aug, 2013 16:36 |
|
Borttagen
|
Jag rufsade till håret lite-
16 aug, 2013 16:40 |
|
KajsaRC2001
Elev |
16 aug, 2013 16:41 |
|
Borttagen
|
Jag tog tag i Samines hand och tog sedan på oss en osynlighetsmantel
16 aug, 2013 17:20 |
|
KajsaRC2001
Elev |
De smög genom korridorerna upp till sjuornas badrum. Klockan var ganska mycket så det var ingen risk att de skulle bli upptäckta.
16 aug, 2013 17:23 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen