[PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zendaya
Elev |
K tashi du får bara fortsätta
20 sep, 2013 21:38 |
|
Borttagen
|
Nej kan inte :'U
20 sep, 2013 21:39 |
|
Winny Geasley
Elev |
Ah. Glömde nästan bort det -.-
Aja, här kommer (nästan) samma inlägg som jag höll på att lägga ut igår kväll^^ *** Maria visste att hon var vaken, men hon öppnade inte ögonen. Långsamt, långsamt kom gårdagens händelser tillbaka in i minnet. Maria stönade och rullade över på sin högra sida. Försiktigt öppnade hon ögonen lite, lite grand så att hon genom en smal springa kunde titta på digitalklockan som låg på hennes nattduksbord. De suddiga krumelurerna som skulle föreställa siffror menade ingenting för henne. Långsamt öppnade hon ögonen lite mer, och stelnade till när hon såg vad tiden var. 9.30. SHIT! Maria flög upp ur sängen, ryckte upp garderoben, rafsade åt sig första bästa kläder, drog på sig kläderna, ryckte åt sig sin väska och sprang ut ur hennes rum samtidigt som hon drog en borste genom hennes blonda korkskruvar. 20 sep, 2013 21:49 |
|
Zendaya
Elev |
aw MER TÖNTAR
20 sep, 2013 21:51 |
|
Borttagen
|
winny kan skriva resten:d.d.d
20 sep, 2013 21:52 |
|
Borttagen
|
LOL. Skriv tashi sneeeeeelaaaaaaa!!!
20 sep, 2013 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okäy dah snartLOL. Skriv tashi sneeeeeelaaaaaaa!!! 20 sep, 2013 21:55 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Helvete heller D:winny kan skriva resten:d.d.d 20 sep, 2013 21:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jaj! Bara för det får du tre poäng i din SS-Rang. You're now a senior!!Skrivet av Borttagen: Okäy dah snart LOL. Skriv tashi sneeeeeelaaaaaaa!!! 20 sep, 2013 21:58 |
|
Winny Geasley
Elev |
Vad är SS-rang d:?
20 sep, 2013 21:58 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen