PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
|
Borttagen
|
Det var tyst. Jag visste inte vad jag skulle göra utan fortsatte gå framåt.
8 nov, 2013 19:15
|
|
Borttagen
|
"Skulle vi skolka eller inte?" Frågade jag.
8 nov, 2013 20:25
|
|
Borttagen
|
"Jo, kom." sa jag och började gå från skolgården.
8 nov, 2013 20:26
|
|
Borttagen
|
Jag följde efter henne.
"Var ska vi?"
8 nov, 2013 20:28
|
|
Borttagen
|
"Jag har ingen aning. Men jag vill inte stanna här." sa jag bara och fortsatte att gå.
8 nov, 2013 20:29
|
|
Borttagen
|
"Ska du hem? Alltså om de jobbar så kan du vara hemma?"
9 nov, 2013 10:52
|
|
Borttagen
|
"Ja... sant." svarade jag och fortsatte gå
9 nov, 2013 10:53
|
|
Borttagen
|
"Happ." Sa jag men hoppades att jag skulle komma på var jag skulle vara de närmaste timmarna.
"Får jag följa med? Jag kan inte gå... Hem." Förvånade jag mig själv med att säga. Igen.
9 nov, 2013 11:04
|
|
Borttagen
|
Jag tittade på honom.
"Visst." sa jag bara och fortsatte fram.
9 nov, 2013 11:06
|
|
Borttagen
|
"Tack. Tror jag." Svarade jag förvånat. Sa hon ja?
"Var bor du?"
9 nov, 2013 11:07
|
Du får inte svara på den här tråden.