Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
13 jul, 2012 09:41 |
|
Borttagen
|
Fred, George eller Draco
13 jul, 2012 12:08 |
|
Borttagen
|
Jag vill spela Hary Potter
13 jul, 2012 12:21 |
|
Parseltongue
Elev |
Skulle vilja spela Bellatrix isåfall eftersom hon har så mycket personlighet - galen och ond, kan nog bli ganska roligt att försöka sätta sig in i
13 jul, 2012 12:25 |
|
LoonyMe
Elev |
13 jul, 2012 13:48 |
|
EpicFaiil
Elev |
Ginny
13 jul, 2012 15:15 |
|
Borttagen
|
Hermione
13 jul, 2012 15:25 |
|
LolFeelings
Elev |
13 jul, 2012 19:40 |
|
AlexZz
Elev |
Om jag får välja precis vem som helst... Colin Frickin Creevey eller underbara måntand.
Men efter som jag är tjej så landar jag på Lavender Brown/Hermione... (För att jag kan/vill bli kysst av Ron. ♥) . .
13 jul, 2012 19:44 |
|
adliitam
Elev |
13 jul, 2012 20:03 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen