Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

test!!!

Forum > Off Topic > test!!!

1 2 3 ... 14 15 16
Användare Inlägg
EMELESEL
Elev

Avatar


är ni inte fler?

27 mar, 2011 10:13

Borttagen

Avatar


ja 'är ni inte?

27 mar, 2011 10:13

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ja 'är ni inte?

du behöver nog inte upprepa vad man säjer, de förstår nog ändå

27 mar, 2011 10:15

Borttagen

Avatar


ok förlåt

27 mar, 2011 10:16

EMELESEL
Elev

Avatar


ok.
har en Hedvig i klassen

27 mar, 2011 10:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
ok.
har en Hedvig i klassen
Skrivet av EMELESEL:
ok.
har en Hedvig i klassen


stavas det inte Hedwig?

27 mar, 2011 10:18

EMELESEL
Elev

Avatar


jo, på engelska, iallafall den hedwig i hp, men inte i vår klass.

27 mar, 2011 10:19

Borttagen

Avatar


jaha okej jag balandar ihop _

27 mar, 2011 10:19

EMELESEL
Elev

Avatar


du skulle ha sett mej på hänga harry, jag satt och tryckte "v" hela tiden, hade H e d i g och glömde bort att det var "W"

27 mar, 2011 10:21

Borttagen

Avatar


hahahahahahhha då är jag i allafall inte ensam

27 mar, 2011 10:22

1 2 3 ... 14 15 16

Forum > Off Topic > test!!!

Du får inte svara på den här tråden.