test!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
är ni inte fler?
27 mar, 2011 10:13 |
|
Borttagen
|
ja 'är ni inte?
27 mar, 2011 10:13 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja 'är ni inte? du behöver nog inte upprepa vad man säjer, de förstår nog ändå 27 mar, 2011 10:15 |
|
Borttagen
|
ok förlåt
27 mar, 2011 10:16 |
|
EMELESEL
Elev |
ok.
har en Hedvig i klassen 27 mar, 2011 10:17 |
|
Borttagen
|
27 mar, 2011 10:18 |
|
EMELESEL
Elev |
jo, på engelska, iallafall den hedwig i hp, men inte i vår klass.
27 mar, 2011 10:19 |
|
Borttagen
|
jaha okej jag balandar ihop _
27 mar, 2011 10:19 |
|
EMELESEL
Elev |
du skulle ha sett mej på hänga harry, jag satt och tryckte "v" hela tiden, hade H e d i g och glömde bort att det var "W"
27 mar, 2011 10:21 |
|
Borttagen
|
hahahahahahhha då är jag i allafall inte ensam
27 mar, 2011 10:22 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen