PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Niclas lugnar ner sin syster.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 maj, 2013 19:34 |
|
Borttagen
|
Meia ställer sig upp och sträcker på sig..
"Jag sa ju att du skulle gå och tvätta bort det!" 1 maj, 2013 19:54 |
|
amanda1104
Elev |
"Det är bara lite blod!" säger Aily.
"Bara lite blod?" frågar Niclas. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 maj, 2013 20:57 |
|
Borttagen
|
"Det skulle du inte säga om du såg dig omkring", retades Meia.
1 maj, 2013 21:41 |
|
amanda1104
Elev |
Aily gör som dom vill men tycker inte det är så jättemycket.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 maj, 2013 21:42 |
|
Borttagen
|
"Duktig flicka", flinar Meia.
2 maj, 2013 19:35 |
|
amanda1104
Elev |
"Varför bråkar ni. Det är inte precis mycket" säger Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 maj, 2013 20:33 |
|
Borttagen
|
"Bara för att du typ är vampyr", skrattar Meia.
2 maj, 2013 20:54 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag är ingen vampyr" säger Aily och skrattar.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 maj, 2013 11:56 |
|
Borttagen
|
"Det märks inte", konstaterar Meia.
3 maj, 2013 15:41 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen