Efter kriget, Efter allt.
Forum > Fanfiction > Efter kriget, Efter allt.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lillan Potter
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Lillan Potter: Skrivet av luna, lily: Skrivet av Hedwig96: precis Skrivet av Lillan Potter: Skrivet av Lillan Potter: Skrivet av t i l d a: Ifall något sånt händer ska du kanske spara dina kapitel? Typ i ett worddokument eller något? smart! gör det nu! Funkar inte, texten blir ONSYNLIG! det är för att här är texten vit och där har du vitt papper. så du måste ändra textfärg när du klistrat in det!! Hur ändrar man färg då? du markerar allt. det finns ett A någonstans där uppe (Teckenfärg) du bara klickar på det! TACK BÄSTE DU! 26 feb, 2013 18:50 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Lillan Potter: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Lillan Potter: Skrivet av luna, lily: Skrivet av Hedwig96: precis Skrivet av Lillan Potter: Skrivet av Lillan Potter: Skrivet av t i l d a: Ifall något sånt händer ska du kanske spara dina kapitel? Typ i ett worddokument eller något? smart! gör det nu! Funkar inte, texten blir ONSYNLIG! det är för att här är texten vit och där har du vitt papper. så du måste ändra textfärg när du klistrat in det!! Hur ändrar man färg då? du markerar allt. det finns ett A någonstans där uppe (Teckenfärg) du bara klickar på det! TACK BÄSTE DU! fick du det att fungera nu?? 26 feb, 2013 18:52 |
|
Fellrendión
Elev |
Kan ni sluta citera mig för det är inte kul att jag får massa meddelanden om att ni pratar med varandra!
Citera inte mig om ni inte pratar med mig!
26 feb, 2013 18:54 |
|
Lillan Potter
Elev |
Hedwig96 nä inte än.
26 feb, 2013 19:04 |
|
Hedwig96
Elev |
26 feb, 2013 19:07 |
|
Lillan Potter
Elev |
26 feb, 2013 19:13 |
|
Elina Weasley
Elev |
Super!
LÄS MIN SYSTERS FANFICTION! DEN HETER: Efter kriget, Efter allt LÄS TACK! 27 feb, 2013 09:11 |
|
Lillan Potter
Elev |
Skrivet av Elina Weasley: Super! Tackar! 27 feb, 2013 09:17 |
|
Borttagen
|
Bevakar
27 feb, 2013 14:59 |
|
Lillan Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bevakar 27 feb, 2013 18:07 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen