Privat mellan Queen boo och mig
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Queen boo och mig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Fusk!!!" väser jag.
Hej! 4 nov, 2013 17:07 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag skrattar. Även om det inte hörs.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 nov, 2013 17:09 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Ha, ha, ha, på dig också." säger jag lite buttert.
(se sid 13) Hej! 4 nov, 2013 17:12 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag fnyser
jag är jättecoolig älska mig plz 4 nov, 2013 17:17 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Vad fnyser du åt då???" fräser jag.
Hej! 9 dec, 2013 19:47 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag förvandlar mig till människa
jag är jättecoolig älska mig plz 9 dec, 2013 20:46 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Vad fnyser du åt?" upprepar jag.
Hej! 19 dec, 2013 08:23 |
|
Queen Boo
Elev |
''Att du är så trög. Jag vill till människorna''
jag är jättecoolig älska mig plz 7 mar, 2014 18:39 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Varför?" frågar jag förvånat.
All min ilska över att hon enligt mig fuskat är som bortblåst. Hej! 27 mar, 2014 17:25 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen