Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat mellan Queen boo och mig

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Queen boo och mig

1 2 3 ... 13 14 15
Användare Inlägg
Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


"Fusk!!!" väser jag.

Hej!

4 nov, 2013 17:07

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag skrattar. Även om det inte hörs.

jag är jättecoolig älska mig plz

4 nov, 2013 17:09

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


"Ha, ha, ha, på dig också." säger jag lite buttert.

(se sid 13)

Hej!

4 nov, 2013 17:12

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag fnyser

jag är jättecoolig älska mig plz

4 nov, 2013 17:17

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


"Vad fnyser du åt då???" fräser jag.

Hej!

9 dec, 2013 19:47

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag förvandlar mig till människa

jag är jättecoolig älska mig plz

9 dec, 2013 20:46

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


"Vad fnyser du åt?" upprepar jag.

Hej!

19 dec, 2013 08:23

Queen Boo
Elev

Avatar


''Att du är så trög. Jag vill till människorna''

jag är jättecoolig älska mig plz

7 mar, 2014 18:39

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


"Varför?" frågar jag förvånat.
All min ilska över att hon enligt mig fuskat är som bortblåst.

Hej!

27 mar, 2014 17:25

1 2 3 ... 13 14 15

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Queen boo och mig

Du får inte svara på den här tråden.