Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly0101
Elev |
(Tack ! ♥
"Ja . Det vore en ära" sa jag och flinade lite lätt år honom 10 feb, 2013 16:36 |
|
t i l d a
Elev |
Jag log. "Då följer vi med", sa jag till gruppen.
(ska vi typ hoppa fram några dagar eller nåt? Eller typ till kvällen?)
11 feb, 2013 16:16 |
|
Lolly0101
Elev |
(Vet inte. Kanske typ 2 dagar )
Jag log mot han som ett tack. Men jag tror det liknade mer ett hånfullt flin 11 feb, 2013 16:17 |
|
t i l d a
Elev |
(Okej, så jag hoppar fram då?)
Jag tittar på alla i gruppen. Hoberna, dvärgen, männniskan och alven.
11 feb, 2013 16:22 |
|
Lolly0101
Elev |
( Va hur ? )
11 feb, 2013 16:22 |
|
t i l d a
Elev |
11 feb, 2013 16:23 |
|
Lolly0101
Elev |
(jaha ! )
11 feb, 2013 16:25 |
|
t i l d a
Elev |
11 feb, 2013 16:26 |
|
Lolly0101
Elev |
(inte jag heller )
11 feb, 2013 16:27 |
|
t i l d a
Elev |
*två dagar senare*
Jag satt och diskuterade med Legolas om säkraste vägen till Vattnadal och Greylyn. Men samtidigt som jag ville hem, ville jag stanna. Jag ville följa med på deras äventyr, vad det nu var. Jag ville inte tillbaka till mitt tråkiga liv i Greylyn. Där det var samma rutin varje dag. Jag ville ut på ett äventyr.
13 feb, 2013 15:48 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen