Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shapiro
Elev |
Jag stod fortfarande stilla. Jag tänkte. Jag ville ju inte skylla på See. Så jag tänkte (Tyvär råkade jag tänka högt)
''Jag kan ju skylla på hon som skulle sparka See i ansiktet.'' Sedan när jag märkte att jag tänkt högt täkte jag för munnen och sprang runt hörnet. Det här var en jobbig första dag. Four score and seven years ago... 27 jan, 2013 11:56 |
|
Queen Boo
Elev |
Precis när jag kom tillbaka såg jag Lu springa runt hörnet. Jag följde efter honom. ''Vad är det?'' frågade jag förvånat. ''Miss Light, Mr Farman!'' hörde jag en röst bakom mig. Jag vände mig blixtsnabbt om. Där stod Professor McGonagall. ''Har ni gjort det här?''sa hon argt. Jag försökte komma på något att säga utan att Lu fick skäll. ''Eehhmm... Professor McGonagall, Lu har inte gjort någonting, det var bara jag.''
jag är jättecoolig älska mig plz 27 jan, 2013 12:08 |
|
Shapiro
Elev |
Jag försökte springa men sen hörde jag rösten jag absolut INTE ville höra just då. Det var Professor McGonagall. Jag kan inte springa från en lärare. Då fatar dem att det var jag. Jag stanade och vände mig mot McGonagall så sa jag.
''Professorn. Det var inte See. Det var inte jag heller. Det var hon där. Hon använde Engorgio på den där killen på golvet och skulle sparka honom i hans enorma ansikte. Men vi använde Aresto momentum på henne så att hon inte skulle sparka honom.'' Jag var inte säker på om Professorn var så dum men jag chansade och om Professorn gick på det hade jag klarat alla faser och skulle gå till sängs direkt. Four score and seven years ago... 27 jan, 2013 12:15 |
|
ginny 23
Elev |
27 jan, 2013 15:17 |
|
Shapiro
Elev |
''Va? Vadå inte gjort? J-j....ja-j-ja...*Svälj*jag h-har in-i-int...inte gjort nå-n-något.''
Four score and seven years ago... 27 jan, 2013 15:27 |
|
ginny 23
Elev |
-Jo det har du ,sa jag.Professor McGonagall, det var för att han där borta. Jag pekade på killen. Angrep Selena.
27 jan, 2013 15:29 |
|
Shapiro
Elev |
''J-ja...*Sväljer...j-jag h-h-h-....ha-har i-int...inte...''
Jag började springa. Om jag skulle bli religerad skulle jag bli tagen först. Four score and seven years ago... 27 jan, 2013 15:32 |
|
ginny 23
Elev |
27 jan, 2013 15:35
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-27 kl. 15:41
|
|
Shapiro
Elev |
Jag kände hur kroppen låste sig. Professorn hade säkert kastat en formel mot mig. Jag låg där på golvet och försökte röra mig. Jag hade bara en sak i huvudet och det var.
Nu blir jag religerad Four score and seven years ago... 27 jan, 2013 15:40 |
|
ginny 23
Elev |
27 jan, 2013 15:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen