Hur många har ditt efternamn?
Forum > Off Topic > Hur många har ditt efternamn?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag undrar när folk skall förstå att man inte kan ha dubbla efternamn? Ett utav dem räknas som mellannamn och ett som efternamn.
Skrivet av MizzNina: Det finns 904 personer som har efternamnet Frost. Varav en stor del skulle vara släkt med mig på något sätt... Hade Farfar nu 8 bröder så hade han. ^_^ Vackert efternamn! 9 jan, 2013 14:36 |
|
minisa
Elev |
13
Fast det är bara min släkt Kram till er ^~^ 9 jan, 2013 14:41 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag undrar när folk skall förstå att man inte kan ha dubbla efternamn? Ett utav dem räknas som mellannamn och ett som efternamn. Skrivet av MizzNina: Det finns 904 personer som har efternamnet Frost. Varav en stor del skulle vara släkt med mig på något sätt... Hade Farfar nu 8 bröder så hade han. ^_^ Vackert efternamn! Tack. I vår familj tröttnar vi aldrig på att skoja om det. ^_^ "Stäng dörren, du släpper ut all värme. Det är ju faktiskt frost ute" "Hö hö. Det är Frost inne också. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jan, 2013 14:45 |
|
Dennys
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag undrar när folk skall förstå att man inte kan ha dubbla efternamn? Ett utav dem räknas som mellannamn och ett som efternamn. Skrivet av MizzNina: Det finns 904 personer som har efternamnet Frost. Varav en stor del skulle vara släkt med mig på något sätt... Hade Farfar nu 8 bröder så hade han. ^_^ Vackert efternamn! En i min klass har dubbla efternamn så jag tror faktist att man kan ha det då. 9 jan, 2013 14:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dennys: Skrivet av Borttagen: Jag undrar när folk skall förstå att man inte kan ha dubbla efternamn? Ett utav dem räknas som mellannamn och ett som efternamn. Skrivet av MizzNina: Det finns 904 personer som har efternamnet Frost. Varav en stor del skulle vara släkt med mig på något sätt... Hade Farfar nu 8 bröder så hade han. ^_^ Vackert efternamn! En i min klass har dubbla efternamn så jag tror faktist att man kan ha det då. Såvida inte din klasskompis skaffade namnen i somras så är det omöjligt. Tills i somras var det nämligen förbjudet med dubbla efternamn i Sverige. 9 jan, 2013 15:02 |
|
adliitam
Elev |
9 jan, 2013 15:10 |
|
Dennys
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dennys: Skrivet av Borttagen: Jag undrar när folk skall förstå att man inte kan ha dubbla efternamn? Ett utav dem räknas som mellannamn och ett som efternamn. Skrivet av MizzNina: Det finns 904 personer som har efternamnet Frost. Varav en stor del skulle vara släkt med mig på något sätt... Hade Farfar nu 8 bröder så hade han. ^_^ Vackert efternamn! En i min klass har dubbla efternamn så jag tror faktist att man kan ha det då. Såvida inte din klasskompis skaffade namnen i somras så är det omöjligt. Tills i somras var det nämligen förbjudet med dubbla efternamn i Sverige. Konstigt han har haft det sen jag träffade honom första gången. (i början av 0:an) 9 jan, 2013 15:26 |
|
nutella
Elev |
9 jan, 2013 15:45 |
|
Borttagen
|
172902 :$
9 jan, 2013 15:50 |
|
Borttagen
|
172902 har mitt efternamn.
59138 har mitt förnamn. Anonym ftw. Dock känns mitt namn väldigt tråkigt ibland 9 jan, 2013 15:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen