Jag vill att du ska bli min [SV]
Forum > Fanfiction > Jag vill att du ska bli min [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NyTo
Elev |
25 feb, 2013 15:53 |
|
ChaserRune8004
Elev |
kan du skriva ett nytt kapitel igen? I will only truly have left this school when none here are loyal to me... Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it." 25 feb, 2013 15:55 |
|
NyTo
Elev |
Ehm, får se, hinner antg inte eftersom jag inte kan vara länge till på datorn...
25 feb, 2013 15:56 |
|
ChaserRune8004
Elev |
Skrivet av NyTo: Ehm, får se, hinner antg inte eftersom jag inte kan vara länge till på datorn... aah,okej :c I will only truly have left this school when none here are loyal to me... Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it." 25 feb, 2013 16:00 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Jättebra!!!!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 26 feb, 2013 15:10 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
har aldrig förr läst en lika bar fanfiction som den här
Elev 27 feb, 2013 06:16 |
|
NyTo
Elev |
Ginny Weasly 1 : Tack så jättemycket!!!!!
jag kommer antagligen att börja skriva aktivare från och med nu
27 feb, 2013 08:25 |
|
Hedwig96
Elev |
^JAAAA
27 feb, 2013 14:14 |
|
NyTo
Elev |
Luna_rav läser du ännu?
Ett till kapitel: kanske lite kort och tråkigt men Kapitel 9: Nyheten Jag vaknade upp och såg Hermione ligga och läsa i sängen bredvid. "Hej!" sa hon när hon såg att jag hade vaknat. "G-g-godmorgon" svarade jag stammande eftersom en gäspning trängt fram. "Ska vi gå ner?" sade hon och pompade upp. "Javisst"" sade jag och orkade inte ens fråga varför hon var så pigg. När vi kom ner för trapporna, såg vi att några elever stod och hängde med näsorna vid något papper på anslagstavlan. "Vad är det?" Jag gick fram och försökte komma så pass nära att jag kunde läsa. "Ursäkta, Katie." mumlade jag och Katie Bell makade på sig. Jag läste över huvudet på några första- och andraårselever "Det är en bal!" sade jag medan jag skummade igenom texten. "om en vecka! För tredjeårseleverna uppåt." "Jag svängde mig om och såg Hermione stå där med ett glödande leende. "Jag kastade mig i hennes famn och viskade i hennes öra. "Du ska väl gå med Ron, va?" " Visst" sa hon och vi släppte taget om varandra. "Kom så går vi ner och berättar det för dem." Men det visade sig att det hade spridit sig ända ner till frukosten. "Ja, det blir väl helt okje" sa Ron medan han slafsade i sig gröt. Hermione tittade på honom med ett uttryck av mild avsmak. "Du ska gå med Cedric, va?" sade Harry. Jag gav honom en blick som uttryckte "behöver du fråga?" Han log. "Där kommer han förresten." sade Hermione och nickade lite med huvudet bakåt. "Hej, Jenny." sade han och kysste mig. "Hej." "Du kommer väl med mig på balen?" sade han. "Klart." sa jag och log. "Bra." Han gick tillbaka till Hufflepuffbordet. När vi gick till vår första lektion, trolldryckskonst, hade jag bara tankarna på balen. Hur skulle jag se ut? Vad för klänning? Frisyr? Klackskor? Det var som om mina händer arbetade utan min hjärna. "Nåja, ska vi se vad vi har här då!" sade Snigelhorn glatt. Jag ryckte till och pressade fram ett leende. "Ja, ja titta bara, varsågod" sluddrade jag osammanhängande. "Fint, men du verkar inte har satt med ditt hjärta i den här drycken, va?" "mitt hjärta?" sade jag, innan jag förstod att hann menade kärlek. "nej, kanske inte." Det ringde ut. Dagen gick bra och det enda jag kunde diskutera med Hermione var balen. Jag somnade till slut med huvudet fullt av klänningar och klackskor.
27 feb, 2013 15:06 |
|
Borttagen
|
Ja jag läser
27 feb, 2013 15:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen