Favorit par?
Forum > Harry Potter > Favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lily Potter
Elev |
~ You can't start the next chapter of life if you keep re-reading the last one ~ 16 mar, 2011 18:09 |
|
Borttagen
|
lilly och james
12 jun, 2011 19:08 |
|
Borttagen
|
Teddy Lupin och Victoire Weasley
12 jun, 2011 19:15 |
|
Hippogriff
Elev |
Lupin och Tonks
Spoiler: Tryck här för att visa! We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. 12 jun, 2011 19:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Teddy Lupin och Victoire Weasley Nej, Teddy är min! ♥ Hehe, skoja bara. Men Remus och Nymphadora är ju jättesöta tillsammans. 12 jun, 2011 19:18 |
|
Amandan
Elev |
12 jun, 2011 19:21 |
|
Katla
Elev |
ABSOLUT!:
Rose ♥ Scorpius Lily ♥ Severus Och även lite granna: Draco ♥ Pansy Ron ♥ Lavender ♏︎ 12 jun, 2011 20:21 |
|
Borttagen
|
Haha alltså, Pince och Filch.. ♥ Inte för att de är ett riktigt par, men jag älskar när Harry & Hermione fantiserar om det.. Oj vad fel det lät, haha.
12 jun, 2011 21:14 |
|
accioron
Elev |
Gillar typ alla canon. Dock har Ron/Hermione smått tagit över mitt liv. Gillar även Harry/Luna och Sirius/Remus... och lite Drarry är väl aldrig fel (ok på skoj men ah), fast det är mest p.g.a Dan och Tom haha...
12 jun, 2011 22:09 |
|
Lily123
Elev |
Snape ♥ Lilly
Så sött ♥ ♥ ♥ Pigfarts, pigfarts here I come! Pigfarts, Pigfarts yum yum yum! :D <3 13 jun, 2011 00:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen