Wilma och äventyret!
Forum > Fanfiction > Wilma och äventyret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jan
Elev |
22 feb, 2011 21:59 |
|
Borttagen
|
TACK!!!
22 feb, 2011 22:02 |
|
Pixie
Elev |
23 feb, 2011 08:16 |
|
jan
Elev |
ja den var sà skuckt bra !
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
23 feb, 2011 08:21 |
|
Borttagen
|
-Jaha sa Wilma och ryckte på axlarna och kollade på anden Jagus.
-Men varför bryr du dig inte sa Petur och kollade ledsamt på Wilma. -Ja,men viste ni att han lämnade mig och min mamma? Nej sa Petrus och jagus och kollade på varandra. -Jo han lämnade mig och mamma och hölll mig i famnen och lovade mig och min mamma att han skulle komma tillbaks,men det gjorde hon inte sa hon och kollade bort för att inte visa att hon släppte en tår. -Oj vad sorligt sa Petrus och kramade Wilma och sa du har oss nu. -Ja sa anden men ni måste önska er tredje önskan! -Jaha okej sa åetrus och släppte Wilma och viskade till anden att han önskade sig att Wilma skulle få en lite hundvalp. -Okej sa anden till ptrus och tog fram en korg och sade -Okej sa Wilma och tog korgen och då hoppade en liten tax upp och började slicka Wilma. -Åh tack det hade du inte behövt sa hon men sitt största leende och böjde sig fram och pussade Petrus på kinden. -vad ska den heta undrade Petrus och började rodna. -Jo den ska heta kickotitto. -Sen när de skulle tacka anden var han borta vad hade hänt? 23 feb, 2011 08:48 |
|
Borttagen
|
mer
23 feb, 2011 08:51 |
|
Borttagen
|
ååh den ägde ju!
23 feb, 2011 08:54 |
|
jan
Elev |
23 feb, 2011 08:57 |
|
Borttagen
|
elr hur! 23 feb, 2011 09:00 |
|
jan
Elev |
ja vi tror pà dig ! Mer ♥
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
23 feb, 2011 09:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen