I will never forget you[SV]
Forum > Fanfiction > I will never forget you[SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Izabel; Är det du på din profilbild? Nej, det är en ful kändis eller något... Japp! Skrivet av luna lovegod: SKIT BRA BELLOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag blev tårögd Tack! ♥
28 sep, 2012 19:06 |
|
Molly Tonks
Elev |
Alltså herre gud, du skriver bara så himla bra!♥ Säker på att det är lagligt att vara så duktig?
HAR EN FF OM LUNA! <3 (Heter 'Inte som du tror') ----> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=29993
29 sep, 2012 13:13 |
|
A.k
Elev |
Skrivet av Molly Tonks: Alltså herre gud, du skriver bara så himla bra!♥ Säker på att det är lagligt att vara så duktig? Vad tror du!? Klart att det inte är lagligt!!! "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 29 sep, 2012 13:49 |
|
DarkBells
Elev |
29 sep, 2012 14:21 |
|
Lucy och Rose
Elev |
29 sep, 2012 15:39 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: ^ Men det är ju för att du är snäll ♥ Nej! Ni är ju så snälla att jag bara måste vara snäll. ♥
29 sep, 2012 15:44 |
|
A.k
Elev |
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Lucy och Rose: ^ Men det är ju för att du är snäll ♥ Nej! Ni är ju så snälla att jag bara måste vara snäll. ♥ Men vi måste ju vara snälla för att du är snäll! ♥ "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 29 sep, 2012 17:02 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av A.k: Skrivet av DarkBells: Skrivet av Lucy och Rose: ^ Men det är ju för att du är snäll ♥ Nej! Ni är ju så snälla att jag bara måste vara snäll. ♥ Men vi måste ju vara snälla för att du är snäll! ♥ Men jag måste skriva för att återgälda att ni är så snälla! ♥ Haha, nu slUtar vi spamma ner hela tråden. XD
29 sep, 2012 17:04 |
|
Lucy och Rose
Elev |
29 sep, 2012 17:20 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: ^ Och vi återgäldar ditt skrivande genom att vi läser xDD Puss på dig gmn! ♥ Kapitel 10 - Hur kan man inte gilla spaghetti? Jag var spänd när jag och Hanna gick in i skolan dagen därpå. Det var inte bara för att jag visste nu helt säkert att Hanna var Marcy. Utan vad som skulle hända när jag och Benny sågs. Vii gick och satte oss i matsalen och Benny sågs inte till någonstans. Hanna såg att jag letade efter honom med blicken, och himlade med ögonen. "Strunta i honom, Ellie. Han är knäpp" Så jag återgick till min sönderklumpade spaghetti. Hanna bara petade i maten. "Jag gillar inte spaghetti ju!"utropade Hanna surt. Jag log för mig själv. Marcy hatade ju också spaghetti och jag minndes vad jag hade sagt till henne då. "Hur kan man inte gilla spaghetti?" sa jag. Och mycket riktigt började Hanna och le, och hon upprepade orden vi brukade utväxla när hon var Marcy. "De ser ut som maskar, och hur kan man gilla maskar?" Vi började skratta och jag fylldes för första gången på länge av riktig glädje. Efter skolan gick vi hem till mig igen. Hanna satte sig vid teven medan jag gjorde i ordning maten. Men mina tankar var långt borta. Vad hade hänt med Sarah igentligen? Tillslut lyckades jag få ihop mackorna och jag satte mig i soffan bredvid Hanna. "Vet du vad som har hänt Sarah?" Jag frågade rakt på sak. Inte för att jag trodde att hon visste men.... Men Hanna rynkade pannan och efter en stund öppnade hon dem. Men man såg bara ögonvitorna. "Hon är i skogen, med någon kvinna... Hon är vacker" Jag var osäker på om hon menade Sarah eller kvinnan. Sedan blev Hannas ögon som vanligt igen, men jag fortsatte att stirra som ett fån på dem. "Det händer när jag söker upp någon" Hon ler och jag sliter bort blicken från hennes ögon. Vi satt där tysta en stund, med bara teven som ljud. "Så, vad hände sedan? Efter du hade dött menar jag?" Det var inte lika smärtsamt att säga det när jag visste att Marcy var bredvid mig. Hanna suckar och hennes blick flackas mellan teven och mig. "Marcy...?" säger jag med ett hotfullt tonfall, och hoppas att hennes gamla namn väcker upp hennes gamla jag. Hannas ansikte släpper rädslan och hon ler, men fortfarande osäkert mot mig. "När kniven stannade mitt hjärta..." Hannas röst var svag. "Så såg jag först bara helt vit. Men sedan en gång som var uppdelad i två vägar lite längre fram." Hanna stannar och sneglar på mig. Mitt ansikte var uttryckslöst. "Jag valde en av vägarna. Den högra tror jag. Och då mötte jag henne." Hanna ryste och jag ville inte fråga vem 'henne' var. "Hon sa till mig att jag var död. Jag blev ledsen och började skrika ditt namn. Jag tror hon ändrade sig, för hon frågade om jag ville vara fri eller vara med dig. Jag svarade att jag ville vara med dig. Och sedan hamnade jag i Hanna. Men först så... Sa hon att hon skulle visa att ingen fick skada dig." Och då visste jag vad som hade hänt med Sarah.
29 sep, 2012 19:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen