"The Hogwarts Games"
Forum > Fanfiction > "The Hogwarts Games"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1
8 sep, 2012 15:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: 1!Haha, okej. då börjar jag skriva om träningspoängen. Ska jag ta det i 1 eller 2 kapitel? 8 sep, 2012 15:53 |
|
Borttagen
|
Okej, då kör jag på det!
8 sep, 2012 15:55 |
|
Lea Lovegood
Elev |
8 sep, 2012 16:18 |
|
Borttagen
|
yey
8 sep, 2012 16:38 |
|
Borttagen
|
det går trögt
8 sep, 2012 16:50 |
|
Borttagen
|
är du trött,det är jagg
8 sep, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
det gör inget, ta din tid
8 sep, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
Lugnt c:
8 sep, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
Kapitlet kommer immorn. c:
8 sep, 2012 21:28 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen